صدای برخوار-رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: ادارات باید مکانی را برای اقامه نماز و ارتباط با خدا داشته باشد و مکانی را به عنوان نمازخانه اختصاص دهند.

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از طلوع برخوار، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر در جلسه شورای اداری و افتتاح نماز خانه فرمانداری برخواربا تاکید بر اهمیت توجه همگانی به فریضه نماز اظهار کرد: امر نماز یک مسئله همگانی است و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید توجه به اقامه نماز را در اولویت قرار دهد.

وی با اشاره به موضوع اجلاس سراسری نماز سال جاری که نماز و فضای مجازی ،افزود:ستاد اقامه نماز امسال اقداماتی را در این زمینه انجام داده است.مدیران و دستگاه های اجرایی می توانند دراین زمینه ستاد اقامه نماز را یاری کنند تا فعالیت بهتر و بیشتری صورت بگیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اینکه این ستاد در بخش آموزش،فرهنگی ،نظارت و ارزیابی فعالیت می کند،افزود: ستاد اقامه نماز استان اصفهان در سال جاری اقدام به برگزاری کلاس آموزشی ویژه مدیران دستگاه ها کرده که در این دوره آموزشی چهار ساعته ۵۰۰ نفر شرکت کردند.

حجت الاسلام رنجبر تصریح کرد:ستاد اقامه نماز باید در ابتدای امر پدران و مادران را توجیه کند و آموزشهای لازم را به آنان ارائه دهد و همچنین آموزشهای مربوط به نماز ویژه دختران باید قبل از رسیدن آنان به سن ۹ سالگی انجام شود تا تأثیرگذار باشد.

وی افزود:دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعت،اساتید دانشگاه،مدیران مدارس ،معلمین دختران در مقطع سوم ومربیان مهد کودک برگزار شده که در دوره ویژه معلمین۵۰۰ نفر و دوره ویژه مربیان مهد ۲۴۰ نفر شرکت داشتند.

/انتهای پیام/طلوع برخوار