صدای برخوار-معاون خدمات شهری شهرداری دولت آباد از آمادگی برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و مقابله با هرگونه بحران در این زمینه در شهر خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری دولت آباد از آمادگی برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و مقابله با هرگونه بحران در این زمینه در شهر خبر داد.
علی کیانی در گفت و گو با صدای برخوار افزود:آغاز فصل پاییز احتمال بارش‌های فصلی بسیار زیاد می‌شود که در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، لایروبی تمامی جوی‌های آب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است همچنین لایروبی سیلاب داخل شهر و سیلاب های اطراف شهر از دو هفته پیش آغاز شده است .
وی افزود: در جلسه ای که با اعضای ستاد بحران شهرداری برگزار شد،دستورالعمل‌هایی را برای مقابله با آبگرفتگی‌های احتمالی در نظر گرفته شده است و شهرداری نسبت به لایروبی کانال‌ها، جوی‌ها اقدام می کند و به صورت دائم ادامه خواهد داشت.
معاون خدمات شهری شهرداری دولت آباد اظهار کرد: در زمان بارش‌ها مسئولان مربوطه با حضور در سطح شهر آمادگی کامل جهت ارائه خدمات لازم و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آبگرفتگی را دارند و شماره ۱۳۷ به عنوان شماره ارتباطات مردمی شهرداری به صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان است تا مشکلات خود اعم از آبگرفتگی احتمالی و سایر مشکلات مرتبط با شهرداری را گزارش دهند.

انتهای پیام / طغیانی