صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت:خبرنگاری رسالت حساسی است مواظب باشید در این آشفته بازار آب به آسیاب دشمن نریزید.

صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت:خبرنگاری رسالت حساسی است مواظب باشید در این آشفته بازار آب به آسیاب دشمن نریزید.

به گزارش صدای برخوار،عبدالله بنهری در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در شهرداری سین افزود:خبرهای خبرنگار در آن واحد می تواند در منطقه و جهان انعکاس داشته باشد از همین رو رسالت خبرنگاران از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد:نمی گوییم حقایق را کتمان کنید؛ ولی با توجه به اینکه دچار تحریم ،مسائل اقتصادی و معیشیتی هستیم ، در هنگام ارسال خبر به محتوای آن توجه داشته باشید.

فرماندار برخوار اظهار داشت:بحث اطلاع رسانی و خبر رسانی از جایگاه ویزه ای برخوردار است . ۱۴۰۰ سال پیش در واقعه عاشورا با کشتن یاران امام حسین دشمن تصور می کرد قائله ختم به خیر شد اما فلسفه اطلاع رسانی باعث شد که هم اکنون نیز دنیا در ماه محرم عزادار ابا عبدالله باشد.

بنهری ادامه داد:در زمان عاشور سایت ،خبرگزاری و وسایل هوشمند امروزی وجود نداشت اما حضرت زینب در محافل می نشست و این واقعه را به نسل بعدی منتقل می کرد.

فرماندار برخوار بیان کرد:ایام محرم جزء مناسک خاص ما است و مردم را بایستی به صورت اقناعی و ارشادی توجیه کرد تا دشمن سوء استفاده نکند و خدشه ای به دین ما وارد نشود.

فرماندار برخوار از توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان خبر داد و افزود:در مرحله اول اجرای این طرح ۹ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان توزیع شد.

بنهری اذعان داشت:مرحله دوم این طرح نیز بین عید قربان و غدیر اجرا و ۲ هزارو ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع شد. مرحله  دیگر این طرح در دهه اول محرم ،مرحله بعدی نیز اواخر ماه صفر انجام می شود.

انتهای پیام /طغیانی