صدای برخوار ؛ حجت الاسلام محمود آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به چهره‌های جدید انقلابی که رأی آورده اند انتظار هست که نمایندگان مجلس با دغدغه بیشتر و تلاش شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

صدای برخوار ؛ حجت الاسلام محمود آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به چهره‌های جدید انقلابی که رأی آورده اند انتظار هست که نمایندگان مجلس با دغدغه بیشتر و تلاش شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
به گزارش صدای برخوار ؛ امام‌ جمعه محترم شهر دولت ‌آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به برگزاری موفقیت ‌آمیز انتخابات مجلس در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: بحمدالله یک بار دیگر شاهد برگزاری انتخابات بدون مشکل و طبق برنامه قبلی بودیم که بدون هیچ مشکلی در سراسر کشور برگزار شد. همانطورکه حضرت آقا فرمودند؛ دشمنان از چندین ماه قبل برنامه ریزی کرده بودند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و حتی از کوچکترین بهانه که “ویروس کرونا” بود استفاده کردند تا مردم را مأیوس کنند، ولی انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.
حجه الاسلام و المسلمین محمود آبادی افزود: این انتخابات آثار و برکات زیادی برای کشور دارد و همچنین چندین پیام هم دارد. اولین پیام برای دنیا این است که ایران از انسجام داخلی برخوردار است و نقشه‌های دشمنان و تحریم‌ها و جنگ روانی نتوانسته است تأثیر در مردم ایجاد کند. دومین پیام این است که مردم کشورهای محور مقاومت نسبت به نظام مقدس اسلامی دلگرم ‌تر شده‌اند، چون این انتخابات بلافاصله اثر خود را روی کشور لبنان و عراق گذاشت و روند تشکیل دولت در این دو کشور سرعت بیشتری گرفته است. پیام سوم این بود که مردم، به جریان انقلابی رأی دادند، که نشان دهنده این است که مردم خواهان تحوّل در روند قانون گذاری و ایفای نقش مجلس هستند. با توجه به چهره‌های جدید انقلابی که رأی آورده اند انتظار هست که نمایندگان مجلس با دغدغه بیشتر و تلاش شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند. نمایندگان جدید باید از همین الآن تا شروع مجلس جدید که چند ماه دیگر وقت باقی است برای رفع نواقصی که در مجلس دهم بود فکر و برنامه ‌ریزی داشته باشند و مجلس یازدهم را برپا نمایند.
خطیب محترم جمعه در پایان فرمودند: انتظار مردم از نمایندگان منتخب خود این است که ریل گذاری صحیح برای اداره چهار ساله مملکت داشته باشند و نگذارند که مردم بیش از این متحمّل سختی شوند. به فکر مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشند و با برنامه ریزی صحیح نسبت به حلّ این مشکلات اقدام نمایند.

/انتهای پیام/