به گزارش شمال اصفهان؛عضو شورای مشورتی جشنواره فیلم زنده‌رود از برگزاری نخستین جشنواره فیلم مستند زنده رودبا موضوع اقتصاد مقاومتی و هدف گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی خبر داد. حسن دری در گفت و گو با خبرنگار شمال اصفهان از برخوار افزود : این جشنواره به منظور اعتلای تولیدات سینما و تقدیر از تولیدات برتر […]

به گزارش شمال اصفهان؛عضو شورای مشورتی جشنواره فیلم زنده‌رود از برگزاری نخستین جشنواره فیلم مستند زنده رودبا موضوع اقتصاد مقاومتی و هدف گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی خبر داد.

حسن دری در گفت و گو با خبرنگار شمال اصفهان از برخوار افزود : این جشنواره به منظور اعتلای تولیدات سینما و تقدیر از تولیدات برتر کشور فردا برگزار می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به شعار سال تعیین شده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل و همچنین استعداد و پتانسیل های خوبی که استان اصفهان برای فیلم سازی دارد این جشنواره موقعیت خوبی برای ارائه اثار فیلم سازان است .
وی تصریح کرد:این جشنواره با یاد شهدای مستند ساز شهید سجاد ناجی،سید اصغر طبر اصفهانی و حسن ارکد بستانی فردا ساعت ۱۵ در گلستان شهدا برگزار می شود .

برگزاری نخستین جشنواره فیلم  مستند زنده رود در اصفهان