صدای برخوار-سال گذشته شهرداری دولت آباد برای اصلاح تالار شهرداری دولت آباد با قابلیت کاربری سالن سینما یک قطعه زمین به ارزش ۱۲ میلیارد ریال فروخته است اما تاکنون این مجموعه فرهنگی تکمیل نشده است.

صدای برخوار-سال گذشته شهرداری دولت آباد برای اصلاح تالار شهرداری دولت آباد با قابلیت کاربری سالن سینما یک قطعه زمین به ارزش ۱۲ میلیارد ریال فروخته است اما تاکنون این مجموعه فرهنگی تکمیل نشده است.
به گزارش صدای برخوار ،فرهنگ به عنوان اصل بنیان یک شهر تلقی می شود و زمانی که از فرهنگ سخن میگوییم در واقع جان و روح شهر را به تصویر میکشیم. فرهنگ در شهر نیازمند فعالیت فرهنگی و فعالیت فرهنگی بدون فراهم کردن زیرساخت ها امکان پذیر نیست.
شهر دولت آباد به عنوان مرکز شهرستان برخوار از ساده ترین ساخت های فرهنگی محروم است . حتی یک سینما در این شهر وجود ندارد!
احداث یک مجموعه فرهنگی و سینما با توجه به هزینه هایی که داشت درحال حاضر برای شهرداری مقدور نبود ؛ بدین منظور شهرداری تصمیم گرفت، برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی از ظرفیت های شهر استفاده کند .
تالار شهرداری از ظرفیت خوبی برخوردار است و در گذشته نیز از این تالار برای اکران فیلم استفاده شده است ؛ شهرداری دولت آباد سال گذشته یک قطعه زمین برای تجهیز تالار واقع در پارک سید محمد فروخته است تا از این تالار به عنوان مجموعه فرهنگی و سینما استفاده شود اما این پروژه نیز همچون دیگر پروژه ها همچنان به سرانجام نرسیده است.
شهرداری دولت آباد در گفت و گو با خبرنگار صدای برخوار با بیان اینکه تجهیزات سالن سینما خریداری شده است ، افزود: علت طولانی شدن این پروژه افزایش قیمت ها و عدم تعامل پیمان کارها با شهرداری است.
چه بسا ما نیز شاهد تورم موجود در کشور و مشکلات مالی هستیم و قطعا بخشی از مشکلات ناشی از تورم و افزایش قیمت ها است اما در خصوص این پروژه مدیریت شهری ضعیف عمل کرده است و لازم به ذکر سال گذشته برای ایجاد مجموعه فرهنگی در شهر زمین فروخته شده است و در آن زمان تا این حد نوسات قیمت وجود نداشت تعلل در اجرای این پروژه باعث ضرر به شهر دولت آباد شده است.
همین بی توجهی مسئولان ، بهانه تراشی ها و عدم مطالبه گری باعث شده است که شهر دولت آباد نسبت به سایر شهرها پیشرفت چندانی نداشته باشد و از برخی امکانات فرهنگی، اجتماعی ، رفاهی و تفریحی محروم باشد .
انتهای پیام / مهناز طغیانی