صدای برخوار ؛ بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش صدای برخوار ؛ بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه :

انالله و انا الیه راجعون
سردار رشید اسلام و ایران اسلامی پس از ۴۰ سال مجاهدت و ایثار در راه سرافرازی و سربلندی ملت ایران دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

رشادت های او در عملیات های والفجر۸، کربلای۴ و۵ تنها گوشه ای از رشادتهای این سردار بزرگ است. او از برجسته ترین فرماندهان نظامی ایران بود که بعد از پیروزی در نبرد هشت ساله دفاع مقدس از پا نایستاد و به نبرد با استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل در جبهه های مقاومت فلسطین، سوریه، یمن، لبنان و عراق ادامه داد. و لرزه بر اندام دشمنان قسم خورده اسلام و ایران به ویژه سپاه ملعون داعش انداخت و آنها را از صفحه روزگار محو کرد. و سرانجام در بامداد سیزدهم دی ماه در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد همراه با جمعی از سرداران جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.


کوته فکری نیروهای اشغال گر و تروریست آمریکایی و اسرائیلی در ترور سردار بزرگ اسلام نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه باعث نیرومند تر شدن جبهه مقاومت در خاورمیانه گردید و از این پس باید منتظر رشادتهای سربازان غیور اسلام باشند.

بدون تردید راه بزرگ ایثار و مقاومت و شهادت توسط یاران این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و خون این سردار فداکار و همرزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل استکبار جهانی، جبهه کفر و شرک به زودی محقق خواهد شد.

ملت ایران و آزادی خواهان جهان همچون همیشه نام و یاد مجاهدان و مبارزان شهید به ویژه سردار سلیمانی را لحظه‌ای فراموش نخواهند کرد و دلاوری‌های خالصانه این شهید معظم برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد شد و چه سرانجامی زیباتر از شهادت که آرزو و پایان دنیای مادی ائمه اطهار (ع)، مجاهدان، صلحا و دوستداران راه حق و حقیقت و نقطه اوج تعالی انسان است و دشمن زبون از درک آن عاجز و درمانده است.

شهادت لاله ها را چیدنی کرد
به چشم دل خدا را دیدنی کرد
ببوس ای خواهرم قبر برادر
شهادت سنگ را بوسیدنی کرد
( قیصر امین پور )

/انتهای پیام/