به گزارش شمال اصفهان؛رئیس هلال احمر اردستان جزئیات سانحه سقوط هواپیمای آموزشی در حوالی این شهرستان را تشریح کرد. منصور خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان اظهار داشت: ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در جاده نائین ــ اردستان حوالی روستای پنج و ظفرقند اردستان به تیم‌های امداد هلال احمر […]

به گزارش شمال اصفهان؛رئیس هلال احمر اردستان جزئیات سانحه سقوط هواپیمای آموزشی در حوالی این شهرستان را تشریح کرد.

منصور خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان اظهار داشت: ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در جاده نائین ــ اردستان حوالی روستای پنج و ظفرقند اردستان به تیم‌های امداد هلال احمر اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این سانحه بلافاصله ۲ تیم امدادی شامل چهار امدادگر به‌همراه عوامل آتش‌نشانی اردستان، اورژانس ۱۱۵جاده‌ای و پلیس راه به محل سقوط هواپیما اعزام شدند.

منصور خانی خاطرنشان کرد: خلبان این هواپیمای آموزشی دچار صدماتی شده بود که توسط امدادگران اقدامات اولیه درمانی انجام و توسط بالگرد به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش تسنیم، این هواپیما تک‌موتوره و از نوع آموزشی بوده و ۲ سرنشین داشته است که در حوالی مجتمع پردیسان روبه‌روی روستای ظفرقند دچار سانحه شد. کمک‌خلبان این هواپیما در سلامت به سر می‌برد.