صدای برخوار- شهرداری اصفهان برای آزادسازی امتداد بلوار فرزانگان اقدام کرد ولی آزاد سازی امتداد بلوار جانبازان را فراموش کرده یا در پیچ و خم اداری همچون اصلاح مسیر، تامین بود جه و… رها کرده است .

صدای برخوار- شهرداری اصفهان برای آزادسازی امتداد بلوار فرزانگان اقدام کرد ولی آزاد سازی امتداد بلوار جانبازان را فراموش کرده یا در پیچ و خم اداری همچون اصلاح مسیر، تامین بود جه و… رها کرده است .

به گزارش صدای برخوار، مدتی پیش خبری  مبنی بر آزادسازی جاده فرزانگان منتشر شد که در این راستا دکتر نوروزی ،  شهردار اصفهان اظهار داشت که با آزادسازی جاده فرزانگان ایمنی تردد شهروندان در منطقه دولت آباد تامین شد! گویی شهردار اصفهان تعهدات خود را در خصوص آزادسازی خیابان جانبازان در محدوده اصفهان به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات منطقه صنعتی فراموش کرده است.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در میدان فرزانگان به منظور ایمنی تردد برای ساکنان شهر اصفهان است نه مردم مظلوم و انقلابی دولت آباد ؛چراکه  شواهد نشان میدهد عدم اجرای زیرگذر در میدان فعلی و تاکید بر اجرای زیر گذر در خیابان زینبیه و اصلاح میدان فرزانگان با حجم ترافیکی زیاد ( تردد در منظقه صنعتی ، ورزشگاه ، جمعه بازار، ورزشگاه نقش جهان و اخیرا واحد شماره گذاری )در حریم شهر دولت اباد ، صرفا جهت کاهش بار ترافیکی آن منطقه بوده است.

ظاهرا دوباره طبق معمول  همه چیز به فراموشی سپرده شده و بعد از گذشت چهار ماه  از توافق بین شهرداری اصفهان و دولت آباد هیچ اقدامی در خصوص  تعهد  آزادسازی خیابان جانبازان در محدوده حریم شهر اصفهان در راستای جبران بخشی از مشکلات ترافیکی ایجاد شده برای مردم مظلوم شهر دولت آباد صورت نگرفته است و مردم دولت آباد  مجبور هستند علاوه بر تحمل ترافیک جمعه بازار ،نقش جهان و واحد شماره گذاری  ، خطرات این میدان با مشکلات متعدد به جان خریده و همچنان شاهد بد عهدی مسئولان و شورای شهر دولت آباد که از ابتدا دوره تاکنون در زمینه پروژه بلوار جانبازان قول داده  باشند.

جلسه ی نهایی که در خصوص پروژه های مشترک بین دو شهر دولت آباد و اصفهان(پروژه بلوار فرزانگان‌ و بلوار جانبازان)  در مهمانسرای شهرداری اصفهان و با حضور معاون عمرانی استاندار، مشاور استاندار، فرمانداران و دادستان های شهرستان های اصفهان و برخوار، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای اصفهان و دولت آباد به همراه معاون شهرسازی اصفهان، مدیران مناطق ۷ و ۱۴ و معاونین شهرسازی ایشان و همچنین حضور حجت الاسلام محمود آبادی (امام جمعه شهر دولت آباد به عنوان میهمان ویژه) برگزار ، پس از ساعت ها بحث و تبادل نظر سرانجام در خصوص دو پروژه مشترک المنافع بین دو شهر توافقاتی انجام شد.

در خصوص میدان فرزانگان با توجه به حریم قانونی شهر دولت آباد( تا مرکز میدان فرزانگان) باید درصدی برای انجام پروژه مشترک برای شهرداری دولت آباد در گرفته می شد که این مهم با اختصاص ۱۵ درصد از کل هزینه های اجرای تقاطع غیر همسطح برای شهرداری دولت آباد مصوب شد.

 در خصوص ادامه بلوار جانبازان در حریم اصفهان نیز ضمن ایجاد ردیفی به ارزش یک میلیارد تومان در دفترچه بودجه شهرداری اصفهان مقرر شد شناسایی مالکان و آزادسازی این مسیر در حریم اصفهان توسط شهرداری منطقه ۷ و اجرای آن با توجه به پیگیری های نماینده مردم شهرستان در جلسات قبل و اخذ قول مساعد ایشان از مدیریت مجتمع فولاد مبارکه برای انجام عملیات عمرانی این مسیر صورت گیرد.

شهرداری اصفهان برای آزادسازی امتداد بلوار فرزانگان ( خیابان آسمان )اقدام کرد ولی آزاد سازی امتداد بلوار جانبازان را به فراموشی سپرده شد یا در پیچ و خم اداری همچون اصلاح مسیر، تامین بود جه و… رها کرد .

بیش از چهار ماه از تعهد داده شده می گذرد و مردم ولایتی دولت آباد همچنان منتظر وفای به عهد مسئولین اصفهان و پیگیری و پاسخگویی شورای شهر ، نماینده ، فرماندار و امام جمعه محترم در این خصوص می باشند.

انتهای پیام/طغیانی