صدای برخوار رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار از افزایش پایش واحد‌های صنعتی، صنفی و خدماتی درگشت و پایش‌های روزانه و شبانه این اداره و برخورد قانونی با واحد‌های متخلف در این شهرستان خبر داد،

به گزارش صدای برخوار ؛ ولید مغربی در تشریح این موضوع گفت: در این رابطه متصدی یک واحد دامداری به دلیل دفع غیر بهداشتی فاضلاب و آلودگی آب‌های زیر زمینی و عدم مدیریت پسماند‌های تولیدی و با توجه به شکایت این اداره به مرجع قضایی، ملزم به پرداخت مبلغ ۱۰۰میلیون ریال جزای نقدی و بعنوان مجازات تکمیلی به جهت بازداری از ارتکاب مجدد بزه توسط مشاارالیه ملزم به نصب تصفیه فاضلاب و پاکسازی کامل دپو های کودهای دامی و منع از دپوی فضوولات دامی محکوم شد.
ولید مغربی در ادامه به اجرای گشت و پایش زیست محیطی مأموران اجرایی از شهرک صنعتی در شب گذشته اشاره داشت و افزود: ماموران اجرایی این اداره طی این گشت و پایش، دو واحد آلاینده را شناسایی کردند و اخطاریه محیط زیستی به متصدی این واحد‌ها ابلاغ شد.
وی اظهار داشت: همچنین ماموران اجرایی و کارشناسان این اداره در حین گشت شبانه با یک مورد پسماندسوزی برخورد و بلافاصله نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستانبرخوار در پایان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، شناسایی واحد‌های آلاینده و برخورد با آن‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد.

/انتهای پیام/