صدای برخوار ؛ معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تاکنون بیش از سه میلیارد ریال برای ساخت آتش‌نشانی شهر سین از محل بودجه‌های استانی و کشوری اختصاص داده شده است.

به گزارش صدای برخوار ؛ حجت‌الله غلامی در بازدید از شهر سین، اظهار کرد: برای ساخت ساختمان آتش‌نشانی این شهر امسال از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها مبلغ سه میلیارد ریال اختصاص داده و قرار شد در بودجه در سال آینده نیز سه میلیارد ریال به این منظور اختصاص یابد.

وی گفت: تاکنون از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی ۲۰ میلیارد ریال به شهر سین کمک شده و تا پایان سال نیز ۱۰ میلیارد ریال دیگر به حساب شهرداری واریز می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: شهر سین با توجه به بافت تاریخی و قدمت ساخت و سازها جزو شهرهای محروم استان است که در جلسه امروز مشکلات شهر مطرح و دسته‌بندی و برای رفع آن‌ها پیش‌بینی‌های لازم انجام شد.

غلامی گفت: با توجه به منار و مسجد تاریخی شهر سین قرار شد شهرداری با همکاری میراث فرهنگی در جهت احیای بافت فرسوده و راه‌اندازی خانه‌های بوم‌گردی و اماکن تاریخی در جهت اشتغال‌زایی و جذب گردشگر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه ۳۵ میلیارد ریالی شهرداری برای امسال گفت: تا پایان سال حدود ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی به این شهر اختصاص پیدا می‌کند و با توجه به کمک‌های سازمان مدیریت بحران و اختصاص قیر پیش‌بینی می‌شود بودجه شهرداری به ۶۰ میلیارد ریال برسد که می‌تواند تحولی در انجام امور عمرانی در این شهر ایجاد کند.

/انتهای پیام/ایمنا