شمال اصفهان؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۵۹ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان “شاهین شهر” شناسایی و دستگیری عامل و یا عوامل این سرقت […]

شمال اصفهان؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۵۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان “شاهین شهر” شناسایی و دستگیری عامل و یا عوامل این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از تشکیل پرونده و راه اندازی گشت های آشکار و پنهان، سرانجام یک سارق را حین باز کردن درب یک خودروی پراید دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: این سارق هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۵۹ فقره سرقت داخل خودرو در شهر “شاهین شهر” و “اصفهان” اعتراف کرد .

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان به دارندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: اگر مجبورید خودروی خود را در خیابان یا کوچه پارک کنید، آن را به سیستم های حفاظتی پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی و … مجهز کنید و وسایل گران قیمت و با ارزش خود را در داخل خودرو، روی صندلی و در معرض دید قرار ندهید.