به گزارش صدای برخوار ؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار از کسب رتبه برتر این شبکه در بین۲۴ شبکه استان اصفهان خبر داد

صدای برخوار ؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار از کسب رتبه برتر این شبکه در بین۲۴ شبکه استان اصفهان خبر داد
به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، دکتر مجید فلسفی منش گفت: این رتبه توسط کارگروه ارزیابی عملکرد شبکه های دامپزشکی شهرستان در اداره کل دامپزشکی استان اعطا شد.
وی افزود: پس از ارزیابی عملکرد مؤثر و کارآمد شبکه‌های دامپزشکی در کلیه امور فنی و اداری در تمامی قسمت‌ها و شاخه‌های مرتبط با دامپزشکی، در بین تمامی شبکه های دامپزشکی این شبکه حائز رتبه برتر در استان گردید.
رئیس شبکه دامپزشکی برخوار با بیان اینکه کسب این رتبه برای شهرستان مایه افتخار است، اضافه کرد: عملکرد رقابتی شبکه‌های دامپزشکی باعث کسب نتایج بهتر در زمینه فعالیتی آنهاست و این موفقیت در واقع مرهون زحمات و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت کش و سخت کوش این شبکه می باشد.
در این تقدیرنامه آورده شده است :
جناب آقای دکتر مجید فلسفی منش رئیس محترم شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار
سلام علیکم؛
حسن تدبیر و تلاش های موفق جنابعالی و کارکنان محترم آن شبکه در راستای دستیابی به اهداف عالی سازمانی و خدمت به مردم و همچنین کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد انجام شده توسط ادارات و واحدهای ستادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در بین ۲۴ شبکه دامپزشکی شهرستان ها در سال ۹۷ را ارج می نهیم.
امید است همت والا، تلاش مضاعف و تجارب گرانقدر جنابعالی و دیگر همکاران گرامی ادامه راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون، عزت و سربلندی شما را مسئلت دارم.
دکتر شهرام موحدی
مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان

 

/انتهای /پیام/