صدای برخوار ؛ حجت الاسلام نجفی امام جمعه موقت دولت آباد : این که کسی بیاید در شهرستان و سخنرانی کند و بگوید پای منبر روحانیون ننشینید، اینها بدنبال گریه و زاری انداختن مردم هستند، و عزاداری امام حسین و گریه برای امام حسین را زیر سوال ببرد

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه موقت دولت آباد در واکنش به جشنواره نشاط وامید در شهرستان برخوار توسط اداره ورزش و جوانان برخوار گفت: این که کسی بیاید در شهرستان و سخنرانی کند و بگوید پای منبر روحانیون ننشینید، اینها بدنبال گریه و زاری انداختن مردم هستند، و عزاداری امام حسین و گریه برای امام حسین را زیر سوال ببرد و بگوید چرا صلوات می فرستید و باید در عزا دست زد و شادی کرد، به چه مجوزی و چه قانونی و دستور چه کسی آمده و این حرف ها را زده است.
حجت الاسلام نجفی افزود : کسیکه این شخص را دعوت کرده اگر عمدی یا سهوی بوده و تحقیق نکرده دیگر صلاحیت مدیریت در شهرستان برخوار را ندارد و باید عزل شود.
در این هفته پوربه دانشور دکترای روانشانسی در جشنواره نشاط و امید در سخنرانی خود با زیر سوال بردن روحانیون و عزاداری موجی از نارضایتی را در شهرستان برخوار ایجاد کرده است.
امروز علاوه بر امام جمعه دولت آباد، ائمه جمعه شهرهای دستگرد، خورزوق و حبیب آباد برخوار نیز به سخنرانی و این جشنواره انتقاد کردند
امام جمعه موقت دولت آباد گفت: استقامت و تسلیم نشدن در مقابل دشمنان خواسته قران از مومنان در برابر کفار و دشمنان است و ملت ایران در مقابل زور گویی های استکبار تسلیم نمی شود .
حجت الاسلام شیخ علی اصغرنجفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار کرد: خداوند در آیه ۱۳۹ سوره آل عمران خطاب به مومنان می فرماید: در مقابل دشمنان سست نشوید، غمگین نشوید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید.
وی تصریح کرد:خداوند در آیه ۳۵ سوره محمد نیز می فرماید :هرگز سست نشوید و دشمنان را به صلح ذلت بار دعوت نکنید در حالی که شما برترید و خداوند با شماست و چیزی از ثواب اعمالتان کم نمی شود .
امام جمعه موقت دولت آباد گفت: خداوند در قران به مومنان علاوه بر استقامت به تقویت و افزایش قدرت و عزم خود ملت برای تغییر سرنوشت خودشان دستور می دهد.
وی در ادامه با مقایسه سرانه مصرف اقلام مختلف در ایران و جهان افزود: متاسفانه آمار خوبی نداریم و در چیزهای مضرر چند برابر جهان و در اقلام نیاز و سالم کمتر از سرانه جهانی هستیم.
حجت الاسلام نجفی گفت برای اصلاح سرانه مصرف در کشور چند پیشنهاد است که باید همه دستگاه های قفرهنگی برای آن عزم جدی داشته باشند که اولین آن فرهنگ سازی است.
وی برنامه ریزی، معاینه فنی مسائل و امور دینی خود، دقت در بهداشت روان ، و حفظ دستاوردهای دینی و مذهبی را بهترین راه نگهداری دستاوردهای هر شخص نام برد.
/انتهای پیام/