سه برادر به همراه هفت فارغ التحصیل دانشگاهی با ثبت شرکت پژوهشی اقدام به تولدی و ساخت دستگاه های صنعتی کردند .

به گزارش صدای برخوار ؛ سه برادر به همراه هفت فارغ التحصیل دانشگاهی با ثبت شرکت پژوهشی اقدام به تولدی و ساخت دستگاه های صنعتی کردند .
حسین فرهادی مسئول فنی این شرکت پژوهشی گفت: من و برادرها بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۷ اقدام به ثبت یک شرکت کردیم و در طول ای سالها با جذب و همکاری یک سری از فارغ التحصیلان تحصیلی در رشته های مختلف علمی با دست خالی و صفر کار تولید دستگاه های مختلف صنعتی را شروع کردیم .
عبدالله فرهادی مدیرعامل این شرکت‌ گفت:‌ این شرکت با توجه به نیاز صنعتگران و سرمایه گذاران هر دستگاه، قطعه، ‌ماشین و حتی خط تولیدی که نیاز دارند را طراحی و تولید کرده است و امروز با ۱۰ سال تجربه و سابقه بیش از پیش آماده تولید هستیم .
آخرین تولید این جوانان ، ساخت دستگاه و رباط ۹ محوره است که با تغییراتی در صنایع مختلف همچون قطعه سازی، مونتاژکاری، صنایع سنگ و صنایع دستی کاربرد دارد.
حسن فرهادی مسئول خط تولیدشرکت گفت: این رباط ۹ محوره بر اساس حرکت های دست انسان است طراحی و ساخته شده است و با وزن بیش از یک تن دارای ۹ محور است و همزمان کار ۴ نفر را انجام می دهد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت برخوار گفت: ساخت این رباط ۹ محوره که با تلاش جوانان وفارغ التحصیلان دانشگاهی انجام شده و کاهش هزینه های تولید قطعات صنعتی را در بر داشته است.
احمد رضا کرمی افزود: با تولید این دستگاه علاوه بر افزایش چند برابری تولید، کیفیت هم افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
مهدی صادقی صنعتگر استفاده کنند از دستگاه رباط ۹ محوره گفت: ‌با استفاده از این دستگاه، روش تولید را از سنتی به صنعتی تبدیل کردیم و همزمان ۴ کار برش، پرداخت، لعاب کاری، رنگ آمیزی و تزیین را انجام می دهد و تولید را بیش از ۵ برابر افزایش داده و کیفیت تولید چندین برابر افزایش داده است .
این شرکت در ۴ کارگاه طراحی، تولید و مونتاژ زمینه اشتغال ۴۵ نفر را فراهم کرده است.
این جوانان موفق در ۵ سال گذشته ۳۰ دستگاه کاتر فولاد، برش میلگرد، ویبریشن، جدول گذاری، بلوک زنی، تولید سنگ فرش و خط های تولید در صنایع مختلف غذایی و صنعتی را راه اندازی کرده اند و تا پایان سال خط تولید شمع سازی را راه اندازی می کنند.

/انتهای پیام/