صدای برخوار – فرمانده انتظامی برخوار گفت :با برنامه ریزی اجرای طرح عملیات نصر در سطح شهرستان ، با همکاری پلیس مواد مخدر ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۵ نفر از متهمان سارقین تحت تعقیب قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ نعمت خلیلی در گفت و با خبرنگار صدای برخوار اظهار کرد:در ادامه رسیدگی به گزارشات اعلام شده از سوی شهروندان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و در بررسی ها وتحقیقات میدانی پلیس، طرح عملیاتی نصربامحوریت مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان برخوار اجرایی شد .
وی با اشاره به اینکه این عملیات در شهر حبیب آباد برخوار اجراشد ، افزود:در نتیجه اجرای این طرح ۱۱ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.
فرمانده انتظامی برخوار با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ کیلو و ۱۰۰ گرم از انواع مواد مخدر کشف و ۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف دستگیر شدند، تصریح کرد:همچنین در اجرای این طرح عملیاتی ۵ نفر از محکومان و سارقان تحت تعقیب قضایی دستگیر شدند و با با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
خلیلی با بیان اینکه این طرح ها با هدف افزایش امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان با قاطعیت در همه شهر های شهرستان ادامه دارد ،گفت :از همراهی خوب شهروندان در اجرای طرح امنیت بخش پلیس قدر دانی میکنیم و شهروندان عزیز در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ میتوانند گزارشات و اطلاعات خود را در زمینه هر گونه ناهنجاری اجتماعی به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام /