صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت:امسال رویکردهای اصلی ما در حوزه فرهنگی توجه ویژه به بحث نماز و اقامه نماز جماعت در سطح ادارات و نمازجمعه در شهرستان است.

به گزارش صدای برخوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، نخستین نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی و ستاد اقامه نمازشهرستان در سال ۹۸ به ریاست عبداله بنهری،سرپرست فرمانداری؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رنجبر رئیس محترم ستاد اقامه نماز استان؛ انمه محترم جمعه شهرهای دولت آباد و خورزوق و برخی دیگر از روسای ادارات شهرستان با محوریت نقش و تاثیر فریضه نماز در افزایش معنویات و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

ابتدا توسط حجت الاسلام حیدری،دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان گزارشی مرتبط با کم و کیف برپایی نماز در ادارات ومدارس ارائه نمودند.
سپس حجت الاسلام والمسلمین رنجبر رئیس ستاد اقامه نماز استاندر رابطه با سامانه سجاده که در برگیرنده فعالیت های دستگاههای شهرستانی پیرامون نماز است توضیحاتی ارائه و آثار نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در تدریجی بودن اثر نماز، خلوص نیت و برپاداشتن ذکر نمود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی امام جمعه محترم مرکز شهرستان، راهکار اصلی در کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی را توجه به نماز برای برخورداری از برکات فردی و اجتماعی آن دانست.

عبداله بنهری سرپرست فرمانداری با توجه به ترویج فرهنگ نمازافزود:امسال یکی از رویکردهای اصلی ما در حوزه فرهنگی توجه ویژه به بحث نماز و اقامه نماز بویژه نماز جماعت در سطح ادارات و نماز جمعه در شهرستان است و تحقق این موضوع نیاز به یک برنامه ریزی مطلوب دارد .

وی در ادامه ضمن اشاره به تشکیل شورای جوانان برای رصد و یافتن راهکار مناسب از آسیب های اجتماعی افزود : نماز ستون دین ماست و توجه به بحث اقامه نماز و تبیین فرهنگ نماز باید هم توسط نهادها و هم سازمان های مردم نهاد و بویژه نهاد های فرهنگی با جدیت پیگیری شود.
انتهای پیام /روابط عمومی فرمانداری