صدای برخوار-متاسفانه در شهر دستگرد نسبت به خبرنگاران و فعالین رسانه ای بسیار بی‌مهری می شود، خبرنگار باید خون دل بخورد تا یک خبر را تهیه کند.

به گزارش صدای برخوار ،ما از جان و مال خود گذشت می‌کنیم و با تجهیزات شخصی خود جهت کمک به مردم در سخت‌ترین شرایط خبرها را تهیه و انعکاس می‌دهیم ، هیچکس حاضر نیست مانند یک خبرنگار از جیب خودش خرج کند تا کمکی برای مردم شهرش باشد.
خبرنگاران و رسانه ها حق دارند نظرات، انتقادات، پیشنهادها و توضیحات مردم را درج و به اطلاع عموم برسانند و کسب و انتشار اخباری که به منظور افزایش آگاهی عمومی باشد حق قانونی خبرنگاران و رسانه ها است.
شورای شهر دستگرد علیرغم اینکه اکثرآنها تحصیلکرده و فرهنگی هستند اما تاکنون نتوانستند بعداز انتخاب خود با رسانه ها تعامل داشته باشند و شواهد حاکی از آن است که از رسانه ها گریزان هستند و این رسانه گریزی علاوه بر اینکه یک ضعف است موجب می شود که عملکرد شورای شهر و شهرداری به درستی به اطلاع شهروندان رسانده نشود.
آیا افرادی در شورای اسلامی شهر دستگرد مانع اطلاع رسانی، شفاف سازی و مطلع بودن افکار عمومی از اتفاقات و روند کار شورا می شوند؟ مگر در شورا چه مطالب و مسائلی بیان می شود و بودجه برای چه کاری هزینه می شود که افکار عمومی نباید از آن مطلع شوند؟
مگر اعضای شورای شهر دستگرد توسط همین مردم و با رای آنها انتخاب نشده اند و برای رفاه و آسایش مردم تشکیل جلسه نمی دهند و ابراز نظر نمی کنند؟ پس علت عدم دعوت از رسانه ها و اطلاع رسانی شورا برای چیست؟
بدون شک در اینکه خبرنگاران خود علاقه مند به کار و شغلشان هستند هیچ شکی نیست و هرگز هیچکدام منتظر تبریک هیچ مسئولی نبوده و نیستند اما اینکه مسئولین نسبت به چنین روزی بی تفاوت باشند نمی تواند در شان و منزلت آنان باشد.
انتهای پیام/شهاب ملایی