(فائزه رمضانی)افتخار برخوار: کسب مدال برنز در مسابقات جهانی انتالیا، ترکیه

به گزارش صدای برخوار ؛ فائزه رمضانی متولد سال ۱۳۷۸با فعالیت در بیش از هشت رشته ورزشی و دارنده مقام در سطح استان، کشور و جهان در گفتگو با خبرنگار صدای برخوار از دستگرد افزود: باتوجه به علاقه ای که به ورزش داشتم از سن ۱۲ سالگی در رشته ورزشی فعالیت کردم.

وی تصریح کرد: ابتدا در رشته ورزشی کبدی با مربی گری خانم ترکی فعالیت کردم و سپس وارد رشته دفاع شخصی سلاح و بعد از دوسال با مربیگری سحر ویلان در دوره های آموزشی اواسپرت شرکت و دفاع شخصی را به صورت حرفه ای دنبال کردم.

این ورزشکار با اشاره به اینکه در مسابقات تیم ملی نیز شرکت کرده اظهار داشت: در سال ۱۳۹۴ در مسابقات کشوری همدان موفق به کسب مقام اول شده و در مسابقات تیم ملی که در کشور ترکیه برگزار شد، شرکت کرده است و در سال ۱۳۹۶ نیز برای مسابقات آسیایی در کشور هندوستان انتخاب شده است.

رمضانی بیان کرد: در سال ۱۳۹۶ نیز برای مسابقات جهانی به انتالیا و ترکیه اعزام شده و در این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شده است.

وی در ادامه گفت: اکنون در رشته کیک بوکسینگ فعالیت می کنم و درحال آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی هستم.

این بانوی ورزشکار عنوان کرد: در رشته کبدی، دفاع شخصی، جوجیستو، دوصحرانوردی و آمادگی جسمانی، در رشته اواسپرت استایل و مبارزه،در رشته کیک بوکسینگ فعالیت می کنم.

/انتهای پیام/شهاب ملایی