به گزارش صدای برخوار؛مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) برخوار با حضور امام جمعه و اعضای شورای شهرهای دستگرد و خورزوق، فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده کلانتری دستگرد و بسیجیان پایگاههای تابعه حوزه در سالن کتابخانه اندیشه شهر دستگرد برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام قربانی امام جمعه شهر دستگرد گفت: انسان […]

به گزارش صدای برخوار؛مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) برخوار با حضور امام جمعه و اعضای شورای شهرهای دستگرد و خورزوق، فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده کلانتری دستگرد و بسیجیان پایگاههای تابعه حوزه در سالن کتابخانه اندیشه شهر دستگرد برگزار گردید.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) برخوار معرفی شد

در این مراسم حجت الاسلام قربانی امام جمعه شهر دستگرد گفت: انسان اگر بین خود و خدای خود اصلاح کند بین او و بندگان نیز اصلاح می شود و اگر خدا صلاح بداند آن بنده مظهر پیاده شدن خدا در زمین می شود.

در ادامه سرهنگ محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بیان نمود: بسیج یک نیروی مردمی پویا است که فرمانده بسیج نقش محوری دارد و بایستی قدرت بسیج کنندگی داشته باشد. سابقه بسیج از صدر اسلام بوده و پیامبر بسیج مردمی ایجاد نمودند.

وی افزود: بسیج باید مسجد محور و امروز انتظار این است بسیج در مسجد نقش اساسی را ایجاد کند و حفظ ارزشهای نظام جزء وظایف بسیج می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار تصریح کرد: امروز دشمن در فرهنگ ذائقه فرهنگی را تغییر و ارزشها را بواسطه تغییر ذائقه ها بدون اینکه متوجه شویم تغییر می دهد.

سرهنگ محمد شفیعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: بسیج باید الگو، پیشرونده و پیشبرنده، اثر بخش، پیشرو در عرصه علم و فناوری، ایجاد روحیه و تفکر بسیجی، عمق بخشی داخلی از جمله مطالباتی است که حضرت آقا از بسیج دارند.

در این آیین سروان پاسدار اکبر شریفیان به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام برخوار معرفی و از تلاش ها و خدمات سرگرد پاسدار سید کمال موسوی قدردانی شد .
این آیین با حضور بسیجیان پایگاه های حوزه امام حسن علیه السلام، اقشار مختلف و ‌مسئولان برخوار در سالن اجتماعات کتابخانه اندیشه شهر دستگرد برخوار برگزار شد.
/انتهای پیام/