صدای برخوار-امام جمعه دولت آباد گفت:آمریکا پایگاه امام علی (ع) درمرگ سوریه و عراق را مورد حمله قرار داد ، ایران نیز بلافاصله کشتی اسرائیلی در دریای عمان را زد و همچنین به بهترین و امن ترین پایگاه آمریکا (عین الاسد ) برای بار دوم حمله کرد.

امام جمعه دولت آباد گفت:آمریکا پایگاه امام علی (ع) درمرگ سوریه و عراق را مورد حمله قرار داد ، ایران نیز بلافاصله کشتی اسرائیلی در دریای عمان را زد و همچنین به بهترین و امن ترین پایگاه آمریکا (عین الاسد ) برای بار دوم حمله کرد.

به گزارش صدای برخوار، حجه الاسلام و المسلمین حسین محمودآبادی در نماز جمعه این هفته دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به تحقیر دوباره آمریکا در عین الاسد ، افزود: همانطور که می دانید رئیس جمهور جدید آمریکا بر خلاف ادعاهایی که دارد دشمنی خود را با ایران ادامه می‌دهد، عملاً تحریمها را که بر نداشته است هیچ، پادگان امام علی علیه السلام در مرز سوریه و عراق را هم مورد حمله قرار داده است که یک نفر به شهادت رسید. علت این کار قدرتنمایی و کمک به رژیم صهیونیستی می‌باشد، و هم می‌خواست به ایران بفهماند که من قدرت دارم و هم نیروهای مقاومت را بزند که نتوانند مشکلی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: این حمله به دستور رئیس جمهور جدید آمریکا (بایدن) صورت گرفت. ایران هم بلافاصله کشتی اسرائیلی در دریای عمان را زد و همچنین به بهترین و امن ترین پایگاه آمریکا (عین الاسد) برای بار دوم حمله کرد. این اقدام بسیار مناسب، بجا و بازدارنده است، به آمریکا فهماند که یکی بزنی ده تا میخوری. اینها همه نشان دهنده قدرت و اقتدار ایران است و نمی گذارد که آمریکا در صحنه سیاسی به زورگویی خود ادامه دهد.
امام جمعه دولت آباد ادامه داد: آمریکا اگر با زدن پادگان امام علی علیه السلام قدرت نمایی کرد که اگر در مذاکرات کوتاه نیائید حمله می کنم، جواب گرفت که ایران هم قدرت دارد که مستقیم پایگاه شما را بزند. طبیعی است که جواب قدرتمندانه ایران باعث عقب نشینی آنها خواهد شد.
حجه الاسلام و المسلمین محمود آبادی همچنین روز ۲۵ رجب (سالروز شهادت امام موسی بن جعفر علیه السلام) را پیشاپیش تسلیت گفت و بیان کرد: امام کاظم علیه ‏السلام می فرماید: «إنَّ لِلّهِ عِبادا فِی الأرضِ یَسعَونَ فی حَوائجِ النّاسِ هُمُ الآمِنونَ یَومَ القِیامَهِ؛ خداوند در زمین بندگانى دارد که براى برآوردن نیازهاى مردم مى‏کوشند؛ اینان ایمنى یافتگان روز قیامت‏ اند ». بنابراین برای ایمنی در روز قیامت سعی کنید به دیگران کمک داشته باشیم، شب عید است، فقرا مشکل دارند، به آنها کمک کنیم، تا در قیامت مورد رحمت قرار بگیریم.
امام جمعه محترم همچنین، ۲۷ رجب، مبعث رسول گرامی اسلام (ص) را پیشاپیش تبریک گفت و اظهار داشت: بعثت پیامبر گرامی اسلام باعث شد که بشریت تا قیامت یک دین کامل داشته باشد که هم بتواند دنیای او را تأمین کند و هم آخرت را، دین کاملی که خداوند توسط پیامبر گرامی اسلام (ص) به مردم معرفی کرد، دینی است که بشر را از تاریکیها و ظلمها و بی عدالتی به سوی نور، عدالت و رفع ظلم سوق می دهد. تمامی مشکلات کنونی جهان به خاطر این است که بعضی از انسانها این دین را نپذیرفتند و بعضی هم که پذیرفتند کامل به آن عمل نکردند.
حجت الاسلام محمود آبادی با بیان اینکه ۱۵ اسفند روز درختکاری است ، خاطر نشان کرد: سعی کنیم برای حفاظت از محیط زیست و داشتن هوای پاک و سالم درختی را غرس کنیم، در روایات هم پیرامون درختکاری سفارش داریم. سعی کنیم که محیطی پاک و سالم داشته باشیم و به محیط زیست آسیب نزنیم. در هفته گذشته از دو طرح اداره منابع طبیعی شهرستان بازدید به عمل آوردیم که منشاء برکات زیست محیطی برای شهرستان می باشد که از اداره منابع طبیعی شهرستان و ریاست آن تشکر می کنیم.

انتهای پیام /طغیانی