به گزارش شمال اصفهان؛مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار از اختصاص یک دستگاه آمبولانس به پایگاه اورژانس برخوار خبر داد.شهروز در گفتگو با خبرنگار شمال اصفهان گفت: شهرستان برخوار ۴ پایگاه اورژانس مجهز به ۴ آمبولانس دارد که با اختصاص آمبولانس جدید یکی از آمبولانس های قدیمی به عنوان آمبولانس رزرو استفاده […]

به گزارش شمال اصفهان؛مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار از اختصاص یک دستگاه آمبولانس به پایگاه اورژانس برخوار خبر داد.
شهروز در گفتگو با خبرنگار شمال اصفهان گفت: شهرستان برخوار ۴ پایگاه اورژانس مجهز به ۴ آمبولانس دارد که با اختصاص آمبولانس جدید یکی از آمبولانس های قدیمی به عنوان آمبولانس رزرو استفاده می شود .
وی افزود: ‌این آمبولانس از نوع اسپرینتر ۳۱۵ است که به دستگاه‌های پیشرفته مراقبت از بیمار، مانتورینگ قلبی، الکتروشوک، ونتیلاتور و پالس اکسی متر، برانکارد پیشرفته با امکان تعلیق با حداکثر راحتی بیمار، دسترسی فوری به تجهیزات ثابت‌سازی است .
مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار انتقال، جدا کردن کابین بیمار از محل نگهداری تجهیزات انتقال، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند، سیستم ضد یخ‌زدگی گازوئیل، عایق صوتی و کاهش سر و صدای اضافه درکابین و سیستم ضد‌عفونی کردن با اشعه ماوراء بنفش را از دیگر امکانات این آمبولانس‌ها نام برد .
وی گفت: روز گذشته ۵۰ دستگاه آمبولانس اسپرینتر ۳۱۵ با اعتباری افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال خریداری و با ۵ میلیارد ریال اعتبار تجهیز و وارد ناوگان اورژانس استان اصفهان شد

یک آمبولانس از نوع اسپرینتر 315 به اورژانس برخوار تحویل شد