دیدار صمیمی رسانه دستگرد و صدای برخوار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار به مناسبت هفته نیروی انتظامی به گزارش صدای برخوار؛همزمان با هفته نیروی انتظامی رسانه دستگرد و صدای برخوار با سرهنگ علی صادقی فرمانده محترم نیروی انتظامی دیدار کردند. فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با اشاره به روند کاری نیروی انتظامی گفت: […]

دیدار صمیمی رسانه دستگرد و صدای برخوار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش صدای برخوار؛همزمان با هفته نیروی انتظامی رسانه دستگرد و صدای برخوار با سرهنگ علی صادقی فرمانده محترم نیروی انتظامی دیدار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با اشاره به روند کاری نیروی انتظامی گفت: در شش ماه اول امسال ۵ درصد کاهش جرم داشتیم و در جرائمی همچون اماکن خصوصی ۷ درصد،منزل ۱۶ درصد،داخل اتومبیل ۲۴ درصد،قطعات اتومبیل ۱۳ درصد،احشام ۲۷ درصد،مغازه ۳۲ درصد و کشو رو زنی ۱۷ کاهش وقوعات نسبت به شش ماه سال گذشته داشتیم

وی همچنین در مورد کشفیات افزود: در کل کشفیات ۱۱۷ درصد افزایش داشتیم و در سایر سرقت ها ۳ درصد،در پلاک اتومبیل ۲۰۰ درصد و قاپ زنی هم ۲۰۰ درصد افزایش کشفیات داشته ایم که در این زمینه همکاران در پلیس آگاهی،کلانتری ها،سپاه برخوار و مردم همکاری خوبی داشته اند.

صادقی در ادامه این دیدار از مسئولین شهرستان برخوار جهت همکاری در برگزاری مراسمات هفته ناجا تشکر کرد و گفت: با همکاری تمامی مسئولین شهرستان برنامه های هفته ناجا همچون دیدار با خانواده شهدا،دیدار با همکاران نیروی انتظامی که مجروح یا مسدوم شده اند و… انجام شد.

این مقام مسئول همچنین در پایان این دیدار از پوشش خبری هفته ناجا توسط رسانه های شهرستان،خانواده معزز شهدا و عموم مردم برخوار که تمامی عزاداری ها را به خوبی و با امنیت و آرامش کامل برگزار کردند تشکر کرد.

گفتنی است در این دیدار از فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان سرهنگ صادقی تجلیل شد.

سرهنگ صادقی:117 درصد افزایش کشفیات در شش ماهه اول سال داشته ایم

.

سرهنگ صادقی:117 درصد افزایش کشفیات در شش ماهه اول سال داشته ایم

.

سرهنگ صادقی:117 درصد افزایش کشفیات در شش ماهه اول سال داشته ایم

.

سرهنگ صادقی:117 درصد افزایش کشفیات در شش ماهه اول سال داشته ایم

/انتهای پیام/