به گزارش شمال اصفهان؛فرماندار برخوار از فعال شدن ۱۵ اکیپ مشترک نظارت و بازرسی به مناسبت شب عید در شهرستان برخوار خبر داد .اسفندیار تاجمیری در کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار شهرستان برخوار گفت:‌ اکیپ های نظارت و بازرسی اصناف،‌ صنعت و معدن و تجارت،‌ اماکن نیروی انتظامی و ستاد احیای امر به معروف از ۱۵ […]

به گزارش شمال اصفهان؛فرماندار برخوار از فعال شدن ۱۵ اکیپ مشترک نظارت و بازرسی به مناسبت شب عید در شهرستان برخوار خبر داد .
اسفندیار تاجمیری در کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار شهرستان برخوار گفت:‌ اکیپ های نظارت و بازرسی اصناف،‌ صنعت و معدن و تجارت،‌ اماکن نیروی انتظامی و ستاد احیای امر به معروف از ۱۵ اسفند فعالیت خود را آغاز و تا ۱۵ فروردین فعال هستند .
وی افزود: امسال بیش از ۱۵۰ تن میوه یارانه ای در شهرستان برخوار عرضه می شود و در راستای تامین، تنظیم و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز سبد مصرفی مردم نمایشگاه و بازار عرضه مستقیم کالا از ۲۳ تا ۲۸ اسفند در پارک معلم دولت آباد دایر می شود .
فرماندار برخوار گفت:‌ در نمایشگاه و بازار نوروزی شهرستان برخوار عرضه مستقیم برنج،‌ شکر و مرغ دولتی انجام می شود .
وی افزود: امسال ۲۷ تیم نظارت و بازرسی از ۹ هزار واحد صنفی بازدید کردند که بیشترین تخلفات صنفی، مربوط به عدم درج قیمت بوده است و برای بیش از هزار واحد صنفی اخطار پلمپ صادر شده است .
تاجمیری در ادامه با توجه به نارضایتی مردم نسبت به کیفیت نان در شهرستان برخوار گفت: کمیته بازرسی برای بررسی آرد و کیفیت پخت نانوایی تشکیل شد و قرار است تا پایان فروردین ۹۶ نتایج این کمیته اعلام گردد