امام جمعه دولت آباد گفـت: اهداف ودستاوردهای انقلاب را باید برای مردم بازگو کرد

صدای برخوار؛ امام جمعه دولت آباد گفـت: هدف از پیداش انقلاب ودستاوردهای آن را باید برای مردم بازگو کرد.
به گزارش صدای برخوارحجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی  درآئیین زنگ انقلاب در جوار شهدای گمنام دولت آباد افزود:فساد و تفاوت طبقاتی در کشور از جمله عوامل پیدایش انقلاب بود ؛در نظام پهلوی کنار کاخ های عظیم شاهنشاهی در تهران گروهی از مردم در حلبی آباد زندگی می کردند.

وی اظهار داشت :حکومت پهلوی‌ها را می توان از جمله وابسته‌ترین حکومت‌های ایران نامید که وابستگی‌شان در همه عرصه های کشور بوده است.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد:وابستگی ذلت‌بار شاه به بیگانگان به حدی بود که یکی از اصلی‌ترین دلایل سرنگونی حکومت شاهنشاهی و پیدایش انقلاب خشم و انزجار مردم از این وابستگی بوده است ؛ وابستگی ایران به آمریکا غرور مردم را خدشه دار کردو باعث شد مردم با رهبری امام راحل به خیابان ها ریخته و انقلاب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی تصریح کرد:شاید خیلی از مردم بگویند که الان هم فساد در جامعه هست اما امروز اکثرمدیران مسئولین پاکدست و با عزم و اراده جدی به دنبال رفع فساد هستند و مثل گذشته (نظام شاهنشاهی ) برنامه ریزی کشور بر پایه فساد نیست.

وی در ادامه به وابستگی سیاسی،اقتصادی و نظامی ایران به آمریکا در نظام شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: نداشتن اقتدار و وابستگی به آمریکا در نظام شاهنشاهی به غرور مردم برخورد نیز از جمله عواملی بود که مردم با راهنمایی امام راحل به خیایان ها ریختند و انقلاب کردند.

 

جهت مشاهده گزارش تصویری آئیین زنگ انقلاب به لینک زیر راجعه بفرمائید

گزارش تصویری نواختن زنگ انقلاب در جوار شهدای گمنام دولت آباد

/انتهای پیام/طغیانی