باند هفت نفره مواد مخدر ، تعطیلی ایستگاه سنجش پایش هوا برخوار مهم ترین رویدادهای خبری برخوار در هفته ای که گذشت می باشد.

صدای برخوار -جرم فعالیت رسانه های بدون مجوز ،انهدام باند هفت نفره مواد مخدر ، تعطیلی ایستگاه سنجش پایش هوا برخوار مهم ترین رویدادهای خبری برخوار در هفته ای که گذشت می باشد.
به گزارش صدای برخوار،ایستگاه پایش سنجش کیفیت هوا برخوار مدتی است به علت خراب شدن دستگاه تعطیل می باشد که برای رفع مشکلات ناشی خراب شدن دستگاه تعامل شهرداری دولت آباد با محیط زیست ضروری است .
به گزارش صدای برخوار، ‌رشد روز افزون وسایل نقلیه ، کارخانه ها و کوره های آجرپزی در شهرستان برخوار باعث شده تا آلودگی هوا مشکلات زیادی را در محیط زیست ایجاد کند و سلامت مردم این شهر را به خطر بیندازد .
در این راستا ، به منظور بررسی کیفیت هوا ایستگاه پایش کیفیت هوای در شهرستان برخوار را اندازی شد .
مشاهده ادامه مطلب ?

تعطیلی ایستگاه پایش سنجش کیفیت هوا برخوار/ عدم تعامل شهرداری دولت آباد با محیط زیست باعث خرابی دستگاه این ایستگاه شده است


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخواربراهمیت پایش های زیست محیطی تاکید کرد و گفت: ۴۴ پایش زیست محیطی در آبانماه توسط این اداره انجام شد.
مشاهده ادامه خبر ?

۴۴ مورد پایش زیست محیطی در برخوار


تا زمانی که رسانه هایی بدون تخصص و تبحر ، خواسته یا ناخواسته بلندگوی مسئولان در شهرستان می شوند و این رسانه ها مورد حمایت قرار می گیرد ؛ رسالت رسانه ای در این شهرستان زیر سوال می رود.
مشاهده ادامه مطلب ?

چه کسی پاسخگوی فعالیت رسانه های بدون مجوز در برخوار است ؟


-فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از انهدام باند هفت نفره بلع و انباری مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

مشاهده ادامه مطلب ?

انهدام باند هفت نفره مواد مخدر در برخوار