صدای برخوار ؛ شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار موفق به کسب رتبه برتر ادارات در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان شد به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از  روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار همزمان با هفته دولت و روز کارمند ، دستگاهها و کارمندان برگزیده بیست و دومین جشنواره شهید رجایی […]

صدای برخوار ؛ شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار موفق به کسب رتبه برتر ادارات در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان شد

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از  روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار همزمان با هفته دولت و روز کارمند ، دستگاهها و کارمندان برگزیده بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان تجلیل شدند.

شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ موفق به کسب عنوان رتبه برتر در مجموع شاخص های اختصاصی در بین ادارات شهرستانی شد . در مراسم بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان که با حضور استاندار، چند تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های دولتی کشوری و استانی برگزار گردید، شبکه دامپزشکی برخوار مفتخر به دریافت لوح تقدیرو تندیس این جشنواره گردید. در این آئین دکتر عباس رضائی استاندار اصفهان لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را به دکتر مجید فلسفی منش، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار اهدا کرد. آئین گرامی داشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به ملت شریف ایران باحضور نمایندگان دستگاه برتر استانی؛ استاندار اصفهان، وبرخی از مسؤولان استانی در سالن دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزارشد.

دکتر فلسفی منش کسب این توفیق را نتیجه تلاش و زحمات پرسنل سخت کوش و بی ادعای دامپزشکی برخوار دانسته و به این نکته اشاره کرد که دیده شدن فعالیت ها و خدمات دامپزشکی در شهرستان نتیجه بصیرت بالا و قضاوت منصفانه فرماندار محترم شهرستان بوده که این فرصت را نصیب سربازان گمنام عرصه بهداشت و تامین امنیت غذائی در دامپزشکی نمود .

/انتهای پیام/