حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد به مشکل دنیای استکبار با ایران، اشاره کرده و گفت: مشکل دنیای استکبار با ایران، پیشرفتهای ایران است که بدون اتکاء به آنها توانسته است پیشرفتهای چشم گیری داشته باشد.

به گزارش صدای برخوار ؛ حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد به مشکل دنیای استکبار با ایران، اشاره کرده و گفت:  مشکل دنیای استکبار با ایران، پیشرفتهای ایران است که بدون اتکاء به آنها توانسته است پیشرفتهای چشم گیری داشته باشد.

وی افزود: یکی از مسئولین آمریکائی می گوید، مشکل ما با ایران بحث هسته ای نیست، مشکل ما این است که ایران توانسته است بدون رابطه با آمریکا، بلکه با اختلاف با آمریکا به بزرگترین قدرت تکنولوژیک و نظامی منطقه تبدیل شود و نوعی دمکراسی که مردم سالاری دینی هست را اجرا کند.

امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: اینکه حضرت آقا همیشه تأکید دارند که علت دشمنی آمریکا و نظام سلطه با ما، اصل نظام اسلامی است و بحثهای موشکی و هسته ای بهانه است به خاطر اعتراف خود دشمن است.

وی گفت: امروز پیشرفتهای ایران به اندازه ای چشم گیر است که آمریکا به تنهائی نمی تواند با آنها مقابله کند و مجبور است که کشورهای دیگر را با خود همسو کند، در همین زمینه هم شکست خورده است.

حجت الاسلام محمود آبادی تصریح کرد: اگر ایران قدرت نداشت، آمریکا یک بهانه کوچکی درست می کرد و حمله نظامی می کرد، در افغانستان، در عراق چه کرد؟ به عراق به بهانه سلاحهای کشتار جمعی حمله کرد، بدون اینکه ائتلافی تشکیل دهد.

 

وی گفت :ایران در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است، هم در عرصه نظامی، هم در عرصه اقتصادی، هم در عرصه علمی و هم در عرصه سیاسی و شاخص تمامی مؤلفه های قدرت در ایران بالاست.

امام جمعه دولت آباد افزود: ایران در عرصه علمی جزء کشورهای مطرح دنیاست، در عرصه سیاسی، تمامی مسئولین با واسطه یا بی واسطه توسط مردم انتخاب می شوند و در عرصه توسعه عدالت اجتماعی، توفیقات و پیشرفتهای زیادی داشته است، در عرصه نظامی به حد خودکفائی رسیده است، در عرصه بین الملل و مواجهه با مشکلات بین المللی هوشمندانه و عاقلانه تصمیم گرفته است.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت: وقتی آمریکا به عراق حمله کرد می خواست همراهی ایران را داشته باشد ولی ایران با آمریکا همراه نشد و معتقد بود که آمریکا نباید دخالت داشته باشد و وقتی آمریکا می خواست ائتلاف ضد داعش تشکیل بدهد، ایران با آنها همراه نشد، اگر ایران با آمریکا همراه می شد نشانه ضعف ایران و نیاز ایران به آمریکا بود، به همین جهت هوشمندانه عمل کرد.

وی اظهار کرد اگر آمریکا از ایران عصبانی است بخاطر این است که مردم دیگر کشورها هم بیدار شده اند و زیر بار آمریکا نمی روند و اینکه در انتخابات به کسانی رأی می دهند که مخالف آمریکا هستند، بخاطر همین پیشرفتهای ایران است که بدون اتکاء به آمریکا صورت گرفته است و اُلگویی برای آنها شده است.

خطیب جمعه در پایان تأکید کرد: انتظار داریم که جشنهای پیروزی انقلاب در مدارس، دانشگاهها و مساجد، باشکوه برگزار شود و مردم عزیز و مسئولین محترم، دست به دست هم بدهیم و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را متفاوت تر از گذشته برگزار کنیم.

 

وی گفت: باید در دهه فجر دستاورهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود و هم اعلام همبستگی و دل بستگی به نظام جمهوری اسلامی را به رخ تمامی جهانیان بکشانیم و به آمریکا و دشمنان بفهمانیم که تحریمهای آنها تأثیر گذار نبوده است.

/انتهای پیام/