سه شنبه نوزدهم با حضور اهالی محترم ورزش ، ملی پوشان ، مفاخر ، پیشکسوتان و مسولین ورزش برگزار شد.

به گزارش صدای برخوار؛ سه شنبه نوزدهم با حضور اهالی محترم ورزش ، ملی پوشان ، مفاخر ، پیشکسوتان و مسولین ورزش برگزار شد.
سوپرایز های سه شنبه های ورزشی برای همسر محترمه و بانوی پرستار رضا کمالی مقدم سرکار خانم باقری
سه شنبه نوزدهم با حضور اهالی محترم ورزش ، ملی پوشان ، مفاخر ، پیشکسوتان و مسولین ورزش برگزار شد.
رضا کمالی مقدم متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۵ جوان شایسته دولت آبادی از خانواده ارزشی و ورزشکار می باشد که خیلی زود توانست از کشتی به کبدی پل و ماموریت تاریخی خود برای ادامه معماری ورزشی برادرش در کبدی را هدایت و به قله ورزش کبدی یعنی جامع مقدس تیم ملی به خصوص با بازوبند کاپیتانی برسد.
تمرینات سخت و طاقت فرسای رضا تحت نظر اصغر کمالی مقدم نهایتا از رضا ورزشکاری ساخت که پس از درخشش در لیگ برتر کبدی برای حضور در تورنمت آسیای جوانان راهی تهران و از آنجا با عملکرد خود حضور در سه المپیک آسیایی را تضمین کرد…
کاپیتان اما خیلی زود پس از تجربه افتخارات بسیار آسیای و جهانی با تیم ملی در سن کم ، از تیم ملی پس از اینچئون کره خداحافظی کرد تا در فقط ۲۷ سالگی به جمع کاپیتان های اسطورهای و جوان تیم های ملی تاریخ دنیا بپیوندد که خیلی زود از تیم ملی خداحافظ کردند.

اینکه چرا این انقطاع از تیم ملی به این شکل و این میزان سریع اتفاق افتاد یکی از سوال های مجهولیست که هنوز پاسخ دقیقی جز تک مصاحبه رضا با ورزش ۳ از آن پرده برنداشته است” که برای پرداخت بیشتر به زندگی شخصی و البته میدان دهی به جوان تر ها …”

مقصد نوزدهمین هفته سه شنبه ورزشی برای تبین شخصیت قهرمان ملی و محبوبیست که به واقع منش پهلوانی ایشان را متمایز نموده و ویژگی های خاص رضا از خوش بیانی ، تواضع ، فروتنی ، خانواده دوستی و نجابت از او یک کاریزمای ستودنی خلق نموده تا جایی که تمام همتش را برای درخشش جوانان و نوجوانان هم شهریش به کار بسته درست مثل هفته پیش رو که تیم کبدی دولت آباد باید پس از دو هفته تمرین فشرده و با حضور بازیکنان شایسته فرهاد کمال غریبی و جعفر عتیقی از گرگان ، محمد قانع از شیراز ، محمد جهانگیری از قزوین برای مرحله نهایی دوازدهمین دوره لیگ برتر به کرج اردو بزند.

رضا اما بیش از هر چیز دغدغه اش به شاگردان اش در تیم دولت آباد گره خورده به طوری که به گفته همسر رضا کمالی مقدم خانم باقری : رضا وقتی از سالن کبدی و تمرینات به منزل می آید ابدا کبدی ، مشکلات کبدی و به خصوص مشکلات شاگردانش را پشت درب سالن تمرین نخواهد گذاشت بلکه به خانه می آورد به طوری که این روزمرگی کبدی باعث شده بنده همه کبدی کارها و شاگردان رضا را به اسم بشناسم ، همه زندگی ما کبدی شده و این که مشکلات شاگردان رضا به منزل می آید فراتر از زندگی حرفه ای یک ورزشکار هست و این موضوع به زندگی رضا عوارض و آسیب های را وارد می کند.
استحقاق مرخصی های محل کار رضا در شهرداری همه سهم ورزش هست ، سفر های خانوادگی و صرف وقت لازم برای حضور بیشتر در کنار خانواده به واسطه تلاش بسیار رضا برای ورزش از او و ما سلب شده لذا انتظار می رود هم رضا با تعدیل فعالیت های ورزشی و تغییر دیدگاهش به بعضی امورات جنبی ورزش از جمله مشکلات غیر ورزشی شاگردانش و مضافا پیش بینی های لازم مسولین شرایط برای رضا بهتر و هموارتر گردد.

در این مراسم اهالی محترم ورزش هر کدام به تمجید و تبیین شخصیت ارزشمند رضا کمالی مقدم پرداختند:
فرهاد کمال غریبی بازیکن گرگانی سابق تیم ملی و مربی کنونی کبدی به نمایندگی و به همراهی ورزشکاران کبدی از گرگان ، شیراز و قزوین: خیلی خوشحالم که هم اکنون در اصفهان و در این جلسه هستم ، ما به اصفهان اومدیم تا تیم کبدی دولت آباد را به احترام آقای کمالی مقدم تقویت کنیم . اینکه در اینجا به ورزشکاران این چنین احترام گذاشته می شود بسیار جذاب است در گرگان و شهر های دیگر با وجود ورزشکاران و قهرمانان زیاد این چنین نیست. این همه دوست داشتن واقعا کار قشنگی است… و رضا کمالی مقدم باید قدر این مردم را بداند به واسطه این احترامی که مردم برای او قائل هستند و قدری که می دانند.

علی رضا ربیع در ادامه بیان کرد: هویت کشور های و جوامع به شخصیت و ملی پوشان تیم های بزرگسالان گره خورده و رضا به واقع از امتیاز های هویتی ورزش اصفهان و به خصوص دولت آباد است. که در این مسیر سختی ها و رنج های بسیاری را متحمل گردیده .. ما و مسولین باید قدر چنین مفاخری را داشته باشیم ؛ رضا علاوه بر بازیکن نمونه ، با اخلاق و شایسته؛ مربی با وقار و دغدغه مندیست که امروز خوشبختانه در تیم ملی جوانان نیز حضور دارد . مطمئن هستم که روزهای بسیار بهتری را نیز تجربه خواهد کرد و ای کاش پدر مادر رضا امشب شاهد این حضور و امتنان مردم از رضا و خانواده بزرگشان بودند. رضا فقط در ورزش اسطوره نیست و در امورات مختلف اجتماعی ، فرهنگی و شهری نیز پیشرو و ممتاز است.

سید جواد حسینی ، رئیس محترم شورای اسلامی شهر دولت آباد : در حضور پیشکسوتان قصد صحبت ندارم لیکن مهمترین ویژگی رضا تواضع و اخلاق ایشان هست به طوری که در محل کار تاکنون کوچکترین گله مندی از ایشان نبوده و امیدوارم هر روز ایشان و شاگردانش موفقیت های بهتری را کسب نمایند. ما تلاش داریم در سال آتی ایشان و دیگر ملی پوشان شاغل در شهرداری ارتقا مسولیت داشته باشند. امیدوارم سه شنبه های ورزشی هر روز فراگیر تر و مهر و محبتی که ایجاد شده به همه انتقال یابد.

ناصر معینی دیگر عضو شورای اسلامی شهر دولت آباد بیان داشت: یک مسول یا عضو شورا اگر خیلی خوب و کامل عملکرد داشته باشه محبوبیت حداقلی کسب خواهد کرد اما یک ورزشکار قلوب و دل همه مردم را تسخیر می نماید و رضا از جمله این ورزشکاران است. باید ورزشکاران چون رضا به عنوان الگو های و قهرمانان ستودنی به جوان ها معرفی گردند. وقتی دیگران اسطوره سازی میکنند ما از کنار قهرمانانی که کنارمان هستند نباید به راحتی گذار کنیم.

اصغر کمالی مقدم در ادامه به عنوان برادر ، مربی و همراه همیشگی رضا بیان داشت :ضمن تشکر از همه بزرگواران و خوش آمدگویی عارضم که رضا همواره از کودکی زندگی نامه قهرمانان و پهلوانان ورزشی را مرور و مطالعه می کرد و اگر امروز در مورد ایشان این چنین بیان می شود ریشه در احوال همیشگی ایشان نسبت به پهلوانان ورزشی است. باید اشاره کنم که پهلوان تختی در جایی در پاسخ به احساسش نسبت به سکو های افتخار و محبوبیت اش در ورزش مطلبی بیان کند که ایشان در پاسخ اینچنین بیان داشتند: من در ورزش فهمیدم که هر چه در سکوهای بالاتری باشی باید بیشتر خم شوی تا مدال بر گردن نهی در واقع این بیانگر این است که یک ورزشکار همواره باید در مقابل مردم خاضع باشد.

رضا کمالی مقدم شاه بیت مراسم تکریم نوزدهم سه شنبه های ورزشی در واکنش به بیان احساس اش نسبت به اجتماع سوم بهمن اهالی ورزش در منزل اش بیان داشت: از همه دوستان و بزرگان تشکر می کنم که افتخار دادند و تشریف آوردند ، حرف خاصی نیست که بتوانم بزنم فقط …. (دقایقی سکوت ) بغض و اشک ….. و صدای دستانی ممتد حاضران ….

(اشک های که هم متاثر از سرور و فرح درونی است و هم ناشی از مرور سالها رنج و محنت و سخت ی های مسیری که کاپیتان پیموده)

عطاییان در واکنش به اشک های رضا بیان داشت : ورزشکاران باید حمایت شوند به گونه ای که دغدغه اشتغال و موارد این چنینی نداشته باشند باید نسبت به ورزش نگاه ویژه داشت تا یک ورزشکار شاخص که به عنوان الگو در جامعه مورد پذیرش قرار میگیرد جایگاه واقعی خود را داشته باشد. شان و جایگاه ورزشکاران باید حفظ شود.
در ادامه رضا کمالی مقدم پس از دقایقی با سوالهای مورد خطاب قرار گرفت:
سقف آرزوی ورزشی رضا: هیچ کجا ، حالا حالا مانده تا قانع شوم احساسم اینه که هنوز جایگاه و افتخرات بسیاری است که باید کسب نمایم. به طور کلی باید از همه کسانی که به بنده کمک کردند تشکر کنم ،پدر و مادرم که همواره دعای خیرشان پشت سر راهم بوده ، اصغر برادرم ، نزدیکترین فرد در این عرصه به بنده بودند ، برادرم اکبر که به واقع برای بنده پدری کرده و مثل کوه پشتم بودند علی رقم اینکه ورزشکار نیستند و دیگر برادرانم ؛ مهندس رفیعی که همواره شبانه روزی مزاحمشون بودم به خصوص که ورزش را در کشتی با ایشون آغاز کردم ، رسول داوری که یه جای بنده رو برگردوند به ورزش ، وقتی واقعا بریده بودم ، آقای علیرضا ربیع که مرجع و الگوی بنده در ورزش بودند و همیشه از ایشان مشورت گرفتم ، آقایان فتاحی ، مهرداد داوری و … انگیزه های بنده در ورزش بودند به لحاظ شخصیتی که منجر به تلاش بیشتر و حرکت بنده به سمت موفقیت بودند. حتی هم تیمی ها و به طور کلی مدیون کمک های همه همشهریانم در دولت آباد هستم و اگر توفیقی بوده تلاش و همت این دوستان بوده است.

رضا کمالی مقدم در واکنش به ردیف واژگان ذیل ، اینچنین پاسخ می دهد:
اینچئون: خیلی خوب ، خیلی بد
دولت آباد: شهر خاص که حالا حالا مدیونشم
دوحه: خیلی خوش گذشت
ارسلان:هدیه الهی
*مادر : اشک های رضا و دستان ممتد اهالی ورزش به پاس مهر مادری و تقدیم فاتحه به روح ایشان
یا زهرا : میراث مادری
جوانان ورزشکار کبدی: امیدوارم به سطحی که باید برسند
سه شنبه های ورزشی : حرکتی مرود نیاز که باید علاوه بر ورزش به دیگر عرصه های نیز بپردازد.

در پایان هدایای از طرف اهالی ورزش به رضا کمال مقدم اهدا شد که در راس آن می توان به کیک روز پرستار خانم شریفیان (عضو سابق شورای شهر دستگرد) و همسرشان از فعالین فرهنگی شهرستان اشاره داشت که به همراه گل و هدیه در روز پرستار از مقام پرستار همسر رضا کمالی مقدم سرکار خانم باقری تجلیل به عمل آورند ، تقدیم تندیس افتخار سه شنبه های ورزشی توسط حاج رحیم فتاحی ،هدایای اداره ورزش وجوانان شهرستان برخوار (آقای شفیعی سرپرست تیم ملی بوکس ) بازیکنان غیر اصفهانی تیم کبدی دولت آباد و مربی ملی پوش اسبق تیم ملی فرهاد کمال غریبی ، دسته های گل شاگردان رضا آقایان معتمدی ، سید سجاد حسینی ، هدایای ویژه پیشکسوتان ، روابط عمومی شهرداری(علی کیانی ) و شورای اسلامی شهر دولت آباد ، تابلو فرش تقدیمی قهرمان و ملی پوش شایسته پرورش اندام ” رسول داوری ” تابلو اسما الله کاپیتان اسبق تیم ملی هندبال و هیات هندبال شهرستان برخوار ، هیات تنیس روی میز شهرستان برخوار ، هدیه و گل هیات کشتی (آقایان ملکی ، رفیعی و عباسی ) ، هدایای ویژه خانواده محترم عطاییان پیشکسوت محترم ورزش ، سید رسول سجادی نسب عضو شورای اسلامی شهر دولت آباد ، تندیس باشگاه آینده سازان برخوار (سهیل احمد وند) هدایای آقای صالح کمالی مقدم ، برادران معینی و … به ایشان تقدیم گردید.
در پایان از اصحاب محترم رسانه آقایان جعفری (صدای برخوار ) داوری (واحد خبر سیما) ملکیان (آوای برخوار ) و آقای حامد کمالی عزیز تدوین گر و تصویر بردار ارزشمند شهرستان ، چشم برخوار و کانال های اطلاع رسانی شهرستان و استان کمال تشکر را داریم. و برای رضا و شاگردانش در لیگ برتر در هفته پیش رو آرزوی حمایت و توفیق می کنیم.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمائید

روایت تصویری افتخارات کاپیتان به ابتکار همسر پرستار رضا کمالی مقدم در روز پرستار

/انتهای پیام/احمد معینی