فرمانده سپاه برخوار گفت: با توجه به حساسیت های ایجاد شده باید برنامه های امسال دهه فجر با کمیت و کیفیت بهتری برگزار شود .

به گزارش صدای برخوار؛به نقل از طلوع برخوار،محمدشفیعی در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر برخوارضمن قدردانی از حضور باصلابت و حماسی مردم در محکوم کردن اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: دشمن در اغوای تعداد محدودی از افراد ناپخته و ایجاد اغتشاش درصدد ضربه زدن به نظامی بودکه مردم با حضور در راهپیمایی اغتشاشات را محکوم کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند تا مردم را از نظام اسلامی جدا کنند در این راستا باید تمامی مسئولین ادارات به مشکلات مردم توجه کنند؛ چراکه ما در مقابل مردم وظیفه داشته و نباید در هیچ زمینه‌ای به دشمنان اجازه و فرصت نفوذ دهیم.

فرمانده سپاه برخوار بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید و خاطرنشان کرد: باید به دشمنان نظام ثابت کنیم که مردم تا پای جان پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

شفیعی با اشاره به برنامه‌های سپاه در دهه فجر در برخوار گفت:با توجه به اینکه بسیج اقشار مختلف مردم را شامل می شود کمیته های بسیج برای اجرای برنامه های دهه فجر فعال شدند.

وی تصریح کرد:غبارروبی مزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا ،دعوت از سخنرانان برای انتقال آرمان های انقلاب به دانش آموزان در مدارس از جمله برنامه های دهه فجر است.

/انتهای پیام/طلوع برخوار