شیراز – مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: روز جمعه طبق قانون باید ۹۰ درصد بلیط های بازی با پرسپولیس سهم تیم قشقایی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله نجف پور عصر سه شنبه در نشست خبری آخرین وضعیت تیم فوتبال قشقایی قبل از بازی با تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد: جلسات مختلفی را با مسئولین شیراز داشتیم و اعلام کرده ایم که باید قانون میزبانی برای تیم ما رعایت شود.

وی ادامه داد: روز جمعه تیم فوتبال قشقایی شیراز میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است و باید ۹۰ درصد صندلی های ورزشگاه به این تیم اختصاص داده شود.

مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز در پاسخ به سئوالات خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه به طور حتم صندلی های ورزشگاه حافظیه توسط تماشاگران قشقایی پرخواهد شد، گفت: طی چند سال گذشته تیم های بزرگ به شیراز نیامدند اما این موضوع برای تماشاگران تیم قشقایی شیراز مطرح نیست زیرا در این روز ورزشگاه در اختیار ما قرار دارد.

نجف پور ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده می توانیم کل ۹۰ درصد بلیط ها را خریداری کنیم و خود ما در مراکز مشخص شده با نرخ مصوب آنها را هواداران تیم خود بفروشیم اما اگر غیر از این باشد باید محل هایی برای فروش بلیط به طور جداگانه و با حفظ میزان صندلی ورزشگاه مشخص شود.

وی تصریح کرد: برای تماشاگران پرسپولیس نیز احترام قائل هستیم اما باید قانون میزبانی رعایت شود.

مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت سرمایه گذاری و تیم اقتصادی این باشگاه برای ادامه فعالیتف گفت: اولویت اول ما هواداران هستند که باید به این تیم کمک کنند همانگونه که تماشاگران استقلال، پرسپولیس و.. از طریق ابزار ارتباطی راه حمایت از تیم را فراهم کرده اند.

نجف پور یادآور شد: به طور حتم این تیم قشقایی با دیگر تیم ها متفاوت است زیرا به طور کاملا خصوص و با تکیه بر هواداران تا به امروز توانسته قدرت خود را نشان دهد.