به گزارش صدای برخوار ؛ شواخی رئیس محترم اداره محیط زیست شهرستان برخوار در گفتگو با صدای برخوار گفت ؛ به مناسبت روزهوای پاک و ۲۹ دی ماه ۸۶۲ مورد پایش از صنایع و کارخانه جات در شهرستان برخوار در ۹ ماهه سال جاری انجام شده است.

به گزارش صدای برخوار ؛ شواخی رئیس محترم اداره محیط زیست شهرستان برخوار به مناسبت روزهوای پاک  ۲۹ دی ماه در گفتگو با صدای برخوار گفت ؛  ۸۶۲ مورد پایش از صنایع و کارخانه جات در شهرستان برخوار در ۹ ماهه سال جاری انجام شده است.

وی افزود ؛ در ۹ ماهه ی سال جاری تعداد۸۶۲ مورد پایش و بازدید از صنایع به صورت روزانه و شبانه در سطح شهرستان انجام شده است که منجر به ۲۷ مورد اخطاریه و تعداد ۲۱ مورد شکوایه و۴۰ مورد پی گیری قضایی داشته ایم و همچنین در راستای برخورد با صنایع متخلف در زمینه آلودگی هوا یک واحد نیز پلمپ شده است.

ایشان افزود ؛ به منظور بحث های آموزشی و در زمینه آموزش محیط زیست با همکاری آموزش و پرورش شهرستان برخوار دانش آموزان در ۲۷ مدرسه در قالب طرح محیط یار تا پایان سال توسط کارشناسان این داره تحت آموزش قرار خواهند گرفت

حسین شواخی همچنین خبر از راه اندازی ایستگاه پایش الودگی هوا در آینده نزدیک در شهرستان برخوار خبر دادد و شعارامسال را هوای پاک ؛ مسئولین و مردم بیان کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اثر طبیعی سپاهان کمشچه، نخستین اثر طبیعی ملی استان اصفهان است که به ثبت رسیده است گفت .؛ آثار طبیعی ملی سپاهان به عنوان یکی از مناطق چهار گانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست به وسعت تغریبی ۶,۳ هکتار در یازده کیلومتری شمال شرقی شهر کمشچه از توابع شهرستان برخوار واقع شده است
/انتهای پیام/