محمدرضا عبدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به تشریح و تبیین برنامه‌های برگزاری مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام در شهرستان برخوار پرداخت. وی ابتدا با تأکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه‌تر مناسبت‌ها و شعائر دینی چون سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) موجب احیای ارزش‌های اسلامی می‌شود، افزود: وظیفه‌ داریم در […]

محمدرضا عبدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به تشریح و تبیین برنامه‌های برگزاری مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام در شهرستان برخوار پرداخت.

وی ابتدا با تأکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه‌تر مناسبت‌ها و شعائر دینی چون سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) موجب احیای ارزش‌های اسلامی می‌شود، افزود: وظیفه‌ داریم در این راستا با همت مضاعف تلاش کنیم و از امر فرهنگ‌سازی و تقویت گفتمان امام در میان جامعه غافل نشویم.

فرماندار برخوار تصریح کرد: از تلخ‌ترین حوادث بعد از انقلاب اسلامی که مردم را در شوک و اندوه خاصی فرو برد، رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) کارهای مهمی در دوران رهبری خود انجام داد و سرلوحه مردم کشورهای مظلوم جهان شد و مردم جهان را آگاه کرد تا چگونه در مقابل استکبار جهانی مبارزه کنند.

عبدانی بیان کرد: امام خمینی (ره) ریشه حکومت فاسد ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را خشکاند و ندای مظلومیت و محجوریت دین مبین اسلام را به گوش جهانیان رسانید.

وی تاکید کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین انقلاب را مدیریت کرد و اتحاد بین مردم ایران و مسلمین جهان را به وجود آورد.

فرماندار برخوار با بیان اینکه بر اساس سنت هر ساله، امسال نیز ۶۰۰ نفر از مردم شهرستان برخوار در قالب ۱۲ دستگاه اتوبوس به منظور تجدید میثاق و بیعت با آرمان‌های امام (ره) عازم مرقد مطهر می‌شوند، تصریح کرد: سخنران بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام در امامزاده نرمی شهرستان برخوار، حجت‌الاسلام محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خواهد بود.