به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از چشم برخوار، اولین همایش گلریزان شهرستان برخوار شب گذشته در تالار گل گندم شهر خورزوق برگزار شد. مسئول اجرای این همایش در گفتگو با خبرنگار چشم برخوار گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، تحقق دو هدف گذاشتن سنگ بنای یک نهاد اجتماعی خیرانه جمعی و شریک کردن مردم […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از چشم برخوار، اولین همایش گلریزان شهرستان برخوار شب گذشته در تالار گل گندم شهر خورزوق برگزار شد.

مسئول اجرای این همایش در گفتگو با خبرنگار چشم برخوار گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، تحقق دو هدف گذاشتن سنگ بنای یک نهاد اجتماعی خیرانه جمعی و شریک کردن مردم در حل مشکلات خودشان است.

IFاکبر سیفی خورزوقی ادامه داد: هدف از برگزاری مراسم امشب، نجات جان فردی است که از روی جهل و نادانی مرتکب قتل نفس شده است و خانواده مقتول طبق حق قانونی خود، در ازای قصاص، دیه طلب کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه مجمع خیرین و همایش گلریزان در تلاشیم که با کمک یکدیگر جان یک نفر را به او هدیه دهیم تا بار دیگر زندگی را از سر بگیرد و از فرصت دوباره خود در جهت خدمت به خلق استفاده کند.

سیفی در تشریح جزئیات برگزاری همایش گلریزان عنوان کرد: در این همایش جمعی از اقوام قاتل، دوستان، آشنایان و افراد خیر دور هم جمع شده و عالمانه جان یک نفر را نجات می دهند.

عضو سه دوره شورای اسلامی شهر خورزوق هدف بعدی برگزاری همایش گلریزان را تامین آتیه نوجوان صغیر و خانواده مقتول در قالب خرید یک منزل مسکونی، فراهم کردن امکانات آموزشی مناسب و … می باشد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه گلریزان با تلاش های بسیار و با وجود همه مخالفت ها و مشکلات، برگزار شده است، افزود: در این همایش مبلغی در حدود ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

این معلم بازنشسته تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه ما این است که هر کس به دنبال منافع فردی و شخصی خود می باشد؛ در حالی که ما باید فرهنگ حیات جمعی را در مقابل فردی تقویت کنیم تا حیات فردی هم تضمین شود.

سیفی خاطرنشان کرد: ما با همراهی جمعی از افراد خیر در صددیم در سایه دین، بیانات بزرگان، علما و مقام معظم رهبری یک اراده جمعی را تحقق ببخشیم و به منظور تحقق جایگاه منافع جمعی، خیریه ای را در شهرستان برخوار راه اندازی کنیم تا از طریق آن بتوانیم مشکلات مردم و جامعه را به جمعیت های مربوطه منتقل و با مشارکت خود مردم حل کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: تکروی در جامعه امروز جوابگو نیست؛ چراکه در قالب اقدام جمعی است که بسیاری از مشکلات قابل حل است.

۴۵۰ میلیون تومان کمک های جمع آوری شده در اولین همایش گلریزان برخوار

.

۴۵۰ میلیون تومان کمک های جمع آوری شده در اولین همایش گلریزان برخوار

.

۴۵۰ میلیون تومان کمک های جمع آوری شده در اولین همایش گلریزان برخوار