امام جمعه دولت آباد گفت: یکی از طرفندهای که دشمنان نظام و انقلاب پیش رو دارند این است که چهره رهبر الهی را خراب کنند.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: یکی از طرفندهای که دشمنان نظام و انقلاب پیش رو دارند این است که چهره رهبر الهی را خراب کنند.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد افزود: طبیعی است که کفاری که اسلام را قبول ندارند بخواهند چهره رهبر اللهی را تخریب کنند و در قرآن هم به آن اشاره شده است که کفار نسبت جنون، ساحر و کاهن به پیامبر گرامی اسلام می دادند و علت آن حسادت و دنیا گرائی بود.
وی اظهار کرد: علاوه بر کفار؛ منافقین هم سعی می کنند چهره رهبر الهی را خراب کنند و عزت و بزرگی و عظمتی که در چشم مردم دارد را از بین ببرند و خداوند در سوره نساء آیه ۷۸ می فرماید: توطئه مشترک کفار و منافقین که در جامعه اسلامی زندگی می کنند، از بین بردن جایگاه رهبر الهی است.
امام جمعه دولت آباد با بیان اینکه هدفی که کفار و منافقین دنبال می کنند، تبعیت نکردن مردم از رهبر الهی و سست کردن مردم نسبت به دستورات الهی است گفت: رهبر انقلاب اسلامی چهره ای الهی است و آنچه که قرآن و روایات می گویند عمل و توصیه به عمل به آنها می کنند.

وی گفت: توطئه فعلی دشمن این است که جایگاه رهبر و ولی فقیه را از بین ببرد و آن را دچار تزلزل کن و متأسّفانه می بینیم که هر از چند گاهی شایعاتی مطرح می کنند تا چهره این رهبر اللهی را تخریب کنند و این روزها هم دشمن کم کاری دولت ها را به پای رهبر می گذارد در حالیکه تمامی توصیه های رهبر به کار و تلاش خالصانه و صادقانه است، راهکار به دولتها می دهد ولی متأسّفانه عمل نمی کنند و باید هوشیار باشیم که در برهۀ کنونی یکی از ترفندهای دشمن خراب کردن چهره و جایگاه رهبر است و مردم با بصیرت بتوانند دسیسه ها و فتنه ها را تشخیص دهند.
حجت الاسلام محمود آبای افزود: در هفته امامت، ولایت و عید بزرگ غدیر هستیم و نکته مهمی که غدیر به ما یاد آوری می کند، اهمیت جایگاه ولایت و امامت و جانشینی پیامبر گرامی اسلام است که اگر می بینیم اُمت اسلامی دچار اختلاف و تشتت و پراکندگی و عدم وحدت شده است و دشمن هم از این اختلاف سوء استفاده می کند بخاطر بی توجّهی به غدیر است.
وی گفت:‌ بی توجّهی به غدیر و جانشینی پیامبر سبب شده افراد زیادی منحرف شوند و مسیر اصلی هدایت را طی نکنند و حتی تعدادی هم جهنمی شوند و باعث شد که در سایه اختلاف بسیاری از ظرفیتهای اُمت مسلمان از بین برود.

امام جمعه دولت آباد با بیان روایت “الناس فی الدنیا بالاموال و فی الآخرهَ بالاعمال” معروف شدن مردم در دنیا به مال و اموال است ولی در آخرت به اعمال شایسته ای است که انجام داده اند از امام هادی علیه السلام سالروز ولادت این امام همام را گرامی داشت.

/انتهای پیام/