صدای برخوار-جمعی از هنرمندان شهرستان طی پیامی به صدای برخوار از عدم حمایت مسئولین از گروه های هنری بومی شهرستان گلایه کردند.

به گزارش صدای برخوار، هنرمندان شهرستان طی پیامی از عدم حمایت مسئولان از هنرمندان بومی و حمایت آن ها از هنرمندان غیر بومی گلایه کردند .
به اعتقاد این هنرمندان در گذشته باهمکاری مسئولان یک سیرک آمدزایی در شهرستان توسط افراد غیر بومی برگزار شد و بعد مشکلات بسیاری به وجود آورد .
دوباره این مشکل به وجود آمده و اجرای سیرک درآمدزایی در شهرستان شروع شده ولی زمانی که هنرمندان شهرستان برنامه ای اجرا می کنند حرف هایی که پشت سر آن ها زده می شود و از فعالیت آن ها جلوگیری می شود.
این هنرمندان مخالف حضور هنرمندان غیر بومی نیستند اما سوالشان از مسئولان (چرا زمانی هنرمندان شهرستان میخواهند فعالیت کنند سنگ جلوی پای گروه های هنری می اندازند ؟؟چرا برای اجرا اولویت با هنرمندان شهرستان نیست؟)
خواهشی که داریم این موضوع را پیگیری کنیدمن تشکرمیکنم ازجناب اقای صابری رییس اداره ارشادشهرستان و از فرماندارعزیز که واقعاکارهای خیری برای شهرستان انجام میده وازایشان میخوام این کارهم پیگیری کند باتشکر مدیرگروه فرهنگی هنری آویژه
افتخاربچهای هنری ما افتخار شهرستان هست.
انتهای پیام/طغیانی