به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،داریوش امانی مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان اصفهان گفت: این مجموعه به منظور ساماندهی حمل ونقل بار در سه فاز و در زمینی به مساحت ۴۵۹ هزار متر مربع، با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد.امانی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای بهربرداری […]

به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،داریوش امانی مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان اصفهان گفت: این مجموعه به منظور ساماندهی حمل ونقل بار در سه فاز و در زمینی به مساحت ۴۵۹ هزار متر مربع، با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد.
امانی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای بهربرداری از فاز اول این طرح ۲۰۰میلیارد ریال است و۸۰ شرکت حمل بار و همچنین پایانه بار امیر کبیر وشاهین شهر، بعد از بهربرداری از فاز اول دراین محل مستقر خواهند شد.
در استان اصفهان ۶ پایانه حمل بار وجود دارد. که پایانه حمل بار امیرکبیر از مهمترین آنهاست
همچنین ساختمان جدید پلیس راه شاهین شهر – کاشان با فناوری های به روز و پیشرفته برای اولین باردر کشور در زمینی به مساحت ۷۵۰ و زیر بنای ۵۰۰ متر مربع بصورت پیش ساخته افتتاح وبه بهربرداری رسید.
کشاورزیان رییس سازمان حمل ونقل جاده ای کشور گفت: ۱۰۰۰میلیارد ریال اعتبار برای احداث ساختمان های پیش ساخته و مجهز به فناوری روز پاسگاههای پلیس راه پیش بینی شده است و تا نیمه اول سال آینده، ۵۰ ساختمان پاسگاه دیگر در راه های شریانی کشور ساخته خواهد شد.
سیستم های بکار رفته در این ساختمان ها ، قابلیت رصد دوربین های جاده ای و رسیدگی بیشتر و بهتر پلیس به مشکلات جاده ای را دارد.