شمال اصفهان؛ سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار و دپوی یک محموله لوازم آرایشی بهداشتی توسط افرادی در شهرستان “برخوار” رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی ادامه داد: پس از اطمینان از صحت […]

شمال اصفهان؛ سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار و دپوی یک محموله لوازم آرایشی بهداشتی توسط افرادی در شهرستان “برخوار” رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی از این انبار بازرسی انجام گرفت که ۶۰ تن لوازم آرایشی بهداشی قاچاق کشف شد.

سرهنگ صادقی، ارزش برآورد شده این محموله را ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این لوازم شامل اسپری مو، عطر و ادکلن، سشوار، اتو مو، شامپو و مواد شوینده بوده که با برچسب های فاقد اصالت ثبت شده است و به عنوان کالای مجاز خارجی به بازار مصرف عرضه می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ضمن اشاره به دستگیری سه متهم و تحویل به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق را در اولویت کاری خود قرار داده است و با این افراد که برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه هستند به شدت برخورد خواهد کرد.