به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ ” جهانگیر کریمی ” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری این فرماندهی شب گذشته حین انجام گشت زنی در محور رامشه به حسن آباد به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و قصد […]

به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ ” جهانگیر کریمی ” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری این فرماندهی شب گذشته حین انجام گشت زنی در محور رامشه به حسن آباد به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

وی افزود: با فرار خودرو ماموران به تعقیب آن پرداخته و در نهایت آن را در حوالی یکی از روستاها متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۹۵ کیلو گرم مواد مخدراز نوع تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از توقیف یک دستگاه سواری پراید توسط عوامل یگان تکاوری در یکی جاده های فرعی ورودی استان خبر داد و گفت: در این عملیات نیز مقدار ۱۰کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از باک بنزین خودرو کشف شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در مجموع این دو عملیات چهار سوداگر مرگ دستگیر و به همراه مواد کشف شده ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.