مرضیه ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در شهرستان برخوار اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی‌شده است نزدیک به ۱۲برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته زن در شهرستان برخوار برگزار شود. وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در هفته زن گفت: تجلیل از مادران شهدا و نمونه، برگزاری نشست‌های مختلفی […]

مرضیه ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در شهرستان برخوار اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی‌شده است نزدیک به ۱۲برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته زن در شهرستان برخوار برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در هفته زن گفت: تجلیل از مادران شهدا و نمونه، برگزاری نشست‌های مختلفی با موضوع سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، توزیع اقلام و بروشورهای تبلیغاتی با عنوان سبک زندگی اسلامی در بین خواهران، گفتمان امام و رهبری، افزایش جمعیت، مشاوره خانواده، مهارت‌های زندگی و نشست‌های مادران پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم، برپایی نمایشگاه از آثار هنری و صنایع‌دستی بانوان و برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی و غبارروبی مزار شهدا از جمله این برنامه هاست.

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان برخوار تصریح کرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، امور بانوان فرمانداری برخوار ۵ کمیته کاری ازجمله کارگروه آسیب‌های اجتماعی، کارگروه ورزشی و سلامت، کارگروه مشاور خانواده و کارگروه‌های امنیت و اشتغال زنان را تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه هرکدام از این کارگروه‌های ذکر شده در طول سال ۴ جلسه برگزار می‌کنند، ادامه داد: در سال گذشته دو همایش بزرگ با محوریت اعتیاد زنان توسط همین گروه‌های کاری در شهرستان برخوار برگزار شد که تأثیرات بسزایی در کاهش مسائل اجتماعی داشت.

ربیعی خاطرنشان کرد: فعالیت همین کارگروه‌ها در سال گذشته موجب کاهش ۸ درصدی طلاق در شهرستان برخوار شد.