صدای برخوار ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی : فعالیت کانون های فرهنگی هنری کشور کاملا ضروری و لازم است، در راس این کانون ها انسان های دارای ایده و خلاقی حضور دارند که در جهت تربیت نسل انقلاب موثر واقع شده اند.

به گزارش صدای برخوار ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تقدیر از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری کشور کاملا ضروری و لازم است، در راس این کانون ها انسان های دارای ایده و خلاقی حضور دارند که در جهت تربیت نسل انقلاب موثر واقع شده اند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کانون های مساجد آموزش دهنده افرادی در طراز انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: اگر می بینیم داوطلبانی با عنوان مدافعان حرم در کشور وجود دارند و جوانان انقلابی در عرصه های مختلف در کشور فعالیت می کنند همه اینها برخواسته از فعالیت این کانون هاست. این جوانان با فعالیت این کانون ها جذب مسجد شدند و با ایده و خلاق برای حفظ ارزش های انقلاب و نظام تربیت شدند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر فعالیتی در بخش مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام شده است عمدتا مربوط به این کانون هاست که توانسته اند به خوبی جوانان را جذب کنند.

وی تاکید کرد: البته ما معتقدیم که بودجه و اعتبارات این کانون ها با توجه به فعالیت گسترده ای که در سطح کشور دارند بسیار کم و ناچیز است و دست شان تقریبا خالی است و این بودجه و اعتبار حداقل های آنها را تامین می کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در مجلس در این سال های اخیر در بخش توجه به اعتبارات فرهنگی کوتاهی شده است این در حالی است که فرهنگ همانند اقتصاد و معیشت مردم برای کشور امری لازم و ضروری است، به هر حال ما باید نسلی را تربیت کنیم که آینده و سرنوشت کشور را به آنها بسپاریم پس لازم است به امور فرهنگی در بخش اعتبارات توجه ویژه داشته باشیم.

/انتهای پیام/