صدای برخوار ؛ همزمان با سراسر کشور رانندگان برخواری اعتصاب کردند

به گزارش صدای برخوار ؛ همزمان با سراسر کشور رانندگان برخواری اعتصاب کردند

این اعتراضات طبق فراخوان و هماهنگی قبلی در کشور آغاز شده است و رانندگان علت این اقدام خود را ثابت بودن کرایه ها، افزایش قیمت بیمه ها، عوارض اتوبان ها، نبود نظارت بر باربری ها و گرفتن کمیسیون بیش از حق و درصد قانونی.، هزینه بالای تعمیرات و قیمت بالای لوازم یدکی خودرو‌ها بیان می‌کنند.

یکی از رانندگان برخوار در گفتگو با صدای برخوار اظهار داشت چرا وقتی مبلغی را برای کرایه بار مشخص میکنند بدون در نظر گرفتن درصد مشخص شده مبلغ زیادی را باربری ها بابت کمسسیون برداشت میکنند

این راننده کامیون در ادامه افزود درآمد پایین و رکود بازار به اندازه‌ای شدت یافته که برخی از رانندگان برای داشتن درآمد بیشتر ، زمان استراحت خود را نیز صرف کار کردن می‌کنند تا بتوانند بدهی ها و مخارج بالای خودرو را تامین کنند .

وی با تاکید بر اینکه  تمامی هزینه های تعمیرات و لوازم یدکی افزایش داشته است گفت : غیر از اینکه کرایه رانندگان اضافه نشده است برخی از باربریها اقدام به گرفتن کمیسیون بیش از حق و درصد قانونی میکنند.

گفتنی است بعداز اعتصاب رانندگان برخی افراد سوجو دست به آتش زدن برخی خودرو ها و برخورد فیزیکی با برخی از رانندگان کرده و در صدد ایجاد نا امنی در کشور هستند.

رانندگاه بیشتر شهر های کشور و شهرستان برخوار به جهت رسیدگی به مشکلاتشان دست به اعتصاب زده اند و خواستار رسیدگی مسئولین شده اند.

/انتهای پیام/