صدای برخوار ؛ سید رسول سجادی نسب طی یاد داشتی حمایت خود را از حسینعلی حاجی اعلام کرده و علت رای دادن به ایشان را بیان نموده است .

به گزارش صدای برخوار ؛ سید رسول سجادی نسب طی یاد داشتی حمایت خود را از حسینعلی حاجی اعلام کرده و علت رای دادن به ایشان را بیان نموده است.
به نام خدا
عاقلانه ترین روش حکومتی که تمام جوامع علمی پذیرفته اند(غیر از حکومت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف) حکومت مردم بر مردم یا همان انتخاباتی است.
بنابراین بر همه ما قبل از آنی که واجب شرعی باشد واجب عقلی است که در انتخابات شرکت کنیم.
ولی این تمام حرف نیست.
مهمتر از همه آن است که چه کسی را انتخاب میکنیم.در دورانی که شخص، قول می دهد و شعار می دهد ولی به راحتی تمامش را زیر پا می گذارد و بزرگ ترین دروغگو شناخته می شود ؛انتخاب بسیار سخت و مشکل می شود.
اینجاست که بنده به جناب آقای حسینعلی حاجی رای می دهم زیرا:
۱_در حوزه ی وظیفه ذاتی و اصلیش یعنی قانون گذاری و نظارت ،شخص ایشان ۱۹ طرح و و۲۴۶ پیشنهاد طرح شده داشته است و این مهم وقتی روشن میشود که این اعداد را با تمام ادوار گذشته ی برخوار مقایسه کنیم.
۲_ایشان امتحان پس داده اند که مدافع واقعی محرومان هستند و اولین کسی بودند که فریاد از حقوق بگیران نجومی داشته اند.
۳_در پیگیری شگفت انگیز کار مردم همین بس که هیچ کس نمیتواند ادعا کند پیام و یا تماسی با ایشان داشته ام ولی ایشان پیگیر و پاسخگو نبوده اند.
۴_در اخبار سراسری و شبکه های سراسری نبود روزی که نماینده ی فعال برخوار و شاهین شهر و میمه حرفی برای گفتن نداشته باشد و عظمت و تدبیر ایشان افتخار این دو شهرستان بود.
۵_ده ها پروژه ی عمرانی را در دو شهرستان پیگیر بودند و بسیاری به نتیجه نشست که قابل رصد است.
۶_بنده به عنوان کسی که عضو شورای شهر هستم با همه وجودم درک کرده ام که شفافیت آرا چه قدر حیاتی است و اگر مردم رای مثبت یا منفی هر یک از نمایندگانشان را در هر موضوعی بدانند چه قدر کیفیت شورا بالا می رود و از ویژه خواری جلو گیری می شود و مبتکر این طرح و ارائه دهنده ی این طرح در مجلس شورای اسلامی ایشان بود.(هر چند که به خاطر بُرد کم عقول اکثریت به سرانجام نرسید.)

۷_و نهایتا در تایید عملکرد پاک و موفق ایشان همین بس که یکی از معدود نماینده هایی است که دایم مورد هجمه ی شبکه های انگلیسی و ماهواره ای غربی بوده و باعث خشم دشمنان خونخوار جهانی شده است.
بنابراین ها و دلایل بسیار دیگر اینجانب به جناب حسینعلی حاجی رای می دهم.
سید رسول سجادی نسب

/انتهای پیام/