به گزارش شمال اصفهان؛مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: طرح تقسیم کار ملی آسیب های اجتماعی توجه ویژه ای به پیشگیری و کاهش طلاق دارد که باید دستگاه های اداری با تعامل و هماهنگی در اجرای آن همکاری کنند .محمود ابراهیمی افزود:‌ در اجرای طرح کنترل طلاق باید به آموزش های […]

به گزارش شمال اصفهان؛مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: طرح تقسیم کار ملی آسیب های اجتماعی توجه ویژه ای به پیشگیری و کاهش طلاق دارد که باید دستگاه های اداری با تعامل و هماهنگی در اجرای آن همکاری کنند .
محمود ابراهیمی افزود:‌ در اجرای طرح کنترل طلاق باید به آموزش های عمومی و مشاوره توجه بیشتری شود و بهترین روش مشاوره و آموزش خانواده به خانواده و بعد از آن خانه به خانه و محله به محله است .
در ادامه سرپرست فرمانداری برخوار مهمترین افزایش عوامل طلاق را کم رنگ شدن موازین اخلاقی و ارزش های دینی ‌ نام برد .
محمود سلطانی عوامل دیگر افزایش طلاق را بیکاری، ناهمخوانی فرهنگی زوجین، مهریه های بالا،‌ انتظارات بیش از اندازه، کمبود آموزش های مرتبط با ابعاد زندگی مشترک، ‌ دخالت های اطرافیان و اعتیاد دانست .
وی استفاده از ظرفیت انجمن های خیریه و سازمان های مردم نهاد برای آموزش عمومی مردم در امر ازدواج برای رسیدن به ازدواج های موفق بیان کرد .

پیشگیری و کاهش طلاق از اولویت های مسوولان

.

پیشگیری و کاهش طلاق از اولویت های مسوولان

.

پیشگیری و کاهش طلاق از اولویت های مسوولان

.

پیشگیری و کاهش طلاق از اولویت های مسوولان