امام جمعه شهر دولت آباد:پیشرفت ها در جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا رتبه ۱۶ دنیا در عرصه های مختلف را کسب کند

صدای برخوار ؛ امام جمعه شهر دولت آباد: پیشرفت ها در جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا رتبه ۱۶ دنیا در عرصه های مختلف را کسب کند.
به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: به اعتراف دوست و دشمن ایران یک قدرت شده است که متوسط رتبه ایران در همه عرصه ها ۱۶ می باشد یعنی در عرصه های مختلف رتبه ۱۶ دنیا را داریم و شانزدهمین کشور دنیا می باشیم.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت : دشمنان نادان نظام برنامه داشتند که نگذارند ما چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم، ولی ما از این فرصت استفاده کردیم و دستاوردهای چهل ساله نظام را به اطلاع مردم رساندیم.
وی اظهار کرد: کشور در عرصه مختلف فناوری، اقتصادی، نظامی و علمیدارای رتبه شده ، در حالیکه بسیاری از کشورها مانع ما بودند، و نه تنها مانع پیشرفت بودند بلکه در جاهای مختلف مشکل هم ایجاد می کردند، مثل جنگ تحمیلی و تحریم های مختلف در ۴۰ سال گذشته، که همگی سبب اقتدار، پیشرفت و اعتماد به دستا وردهای داخلی شده است .
امام جمعه دولت آباد افزود: این قدرتی که کشور پیدا کرده ، مرهون دیدگاهی است که می گوید: وابسته به مستکبر نباشید، برای خدا کار کنید، به مردم خدمت کنید و خداوند به شما کمک می کند و همچنین مرهون دیدگاهی است که می گوید، مردم خودشان باید سرنوشت خودشان را مشخص کنند و بیگانگان نمی توانند در سرنوشت آنها تأثیر بگذارند است.

وی علت نفوذ منطقه ای ایران را همین دیدگاه نام برد و گفت: مردم دیدند که ایران این همه پیشرفت کرده است به همین جهت پای صندوق رأی می آیند و به کسانی رأی می دهند که وابسته نباشند و به استقلال کشورشان پای بند باشند.
حجت الاسلام محمود آبادی علت دشمنی استکبار را دیدگاه انقلابی استکبار ستیزی و خودباوری نام برد و تصریح کرد: دنیای استکبار فهمید که این مدل حکومت، مدلی است که در مقابل آنها می ایستد و به هیچ نحوی با آنها کنار نمی آید، به همین جهت هم دشمنی می کنند.
وی گفت: دشمنی دنیای استکبار و تحریمها، بخاطر مسائل هسته ای و موشکی و حقوق بشری نمی باشد بلکه بخاطر این است که با این مدل حکومت و اداره جامعه مشکل دارد و آنها بهانه ای بیش نیستند، بهانه های موشکی و هسته ای و حقوق بشری در دهه اخیر مطرح شده است در حالیکه دنیای استکبار از همان پیروزی انقلاب با ایران مشکل داشتند، پس قدر این نظام را بدانیم.
خطیب جمعه دولت آباد با تسلیت شهادت بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: همه ساله راهپیمائی ۲۲ بهمن از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و امسال که این حساسیت دو چندان و مضاعف است چون آمریکا به زعم خود برای خسته کردن مردم و جدا کردن مردم از نظام، شدید ترین تحریمها را اعمال کرده است و یقیناً مرگ بر آمریکای مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و باعث یأس دشمنان می شود و همه با عزم ، شور و حضور پررنگتری شرکت خواهند کرد.

/انتهای پیام/