صدای برخوار ؛ بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت گفت.

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار،بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ ۚ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاهِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ

«همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و پیروزی بزرگ است. »

سحرگاه امروز، سردار سرافراز سپاه اسلام، مالک اشتر ولایت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش با توطئه شوم مزدوران استکبار، توسط ارتش تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسید.
اینجانب با قلبی داغدار، شهادت این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای وملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار شهرستان برخوار تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

عبداله بنهری
فرماندار شهرستان برخوار

/انتهای پیام/