صدای برخوار ؛به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برخوار؛ دکترشهرام حاجیان مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برخوار در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش صدای برخوار ؛به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برخوار؛ دکترشهرام حاجیان مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برخوار در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

یاهو
فرا رسیدن ولادت با سعادت اسوه صبر و مقاومت، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی شما سپیدپوشان و پرستاران دلسوز، زحمتکش و پر تلاش ایران اسلامی به خصوص همکاران جهادی و پرتلاش مرکز دیالیز حضرت آیت الله ناصری ، که همچون فرشتگان رحمت به درد ها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیمار پاسخ می‌دهند، تبریک عرض می‌کنم.
همت بی منت و تلاش ستودنی شما عزیزان در یاری رسانی به خلق و تحقق وعده ی ارزشمند دولت مردان تدبیر و امید در اجرای طرح ارزشمند تحول نظام سلامت کشور ، تلاشی عظیم و ماندگار است که بی شک مورد رضایت حضرت حق و عموم مردم رشید و مهربان شهرستان برخوار است .
اینجانب ضمن تبریک روز پرستار به شما سفیدپوشان ، سلامتی و توفیقات روز افزون الهی را برای تمامی زحمت کشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

/انتهای پیام/