به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برخوار؛ دکترشهرام حاجیان مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برخوار در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: یاهو فرا رسیدن ولادت با سعادت اسوه صبر و مقاومت، حضرت زینب (س) […]

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برخوار؛ دکترشهرام حاجیان مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برخوار در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

یاهو
فرا رسیدن ولادت با سعادت اسوه صبر و مقاومت، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی شما سپیدپوشان و پرستاران دلسوز، زحمتکش و پر تلاش ایران اسلامی به خصوص همکاران جهادی و پرتلاش مرکز دیالیز حضرت آیت الله ناصری ، که همچون فرشتگان رحمت به درد ها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیمار پاسخ می‌دهند، تبریک عرض می‌کنم.
همت بی منت و تلاش ستودنی شما عزیزان در یاری رسانی به خلق و تحقق وعده ی ارزشمند دولت مردان تدبیر و امید در اجرای طرح ارزشمند تحول نظام سلامت کشور ، تلاشی عظیم و ماندگار است که بی شک مورد رضایت حضرت حق و عموم مردم رشید و مهربان شهرستان برخوار است .
اینجانب ضمن تبریک روز پرستار به شما سفیدپوشان ، سلامتی و توفیقات روز افزون الهی را برای تمامی زحمت کشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

/انتهای پیام/