صدای برخوار ؛ امام جمعه محترم دولت آباد حجت الاسلام محمود آبادی به مناسبت حلول ماه شعبان پیام تبریکی خطاب به مردم دولت آباد ارسال فرمودند

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه محترم دولت آباد حجت الاسلام محمود آبادی به مناسبت حلول ماه شعبان پیام تبریکی خطاب به مردم دولت آباد ارسال فرمودند

متن پیام تبریک امام جمعه دولت‌ آباد به مناسبت حلول ماه شعبان
بسم ‌الله ‌الرحمن‌ الرحیم
حلول ماه شعبان را به شما مردم عزیز، شریف و ولایتمدار شهر دولت آباد تبریک عرض می نمایم. امیدوارم این سال که شروعش با ماه مبارک رجب و شعبان مقارن است سالی توأم با صحت، سلامتی، خیر، برکت و عافیت برای تمام محبّین اهل بیت خصوصاً شما مردم عزیز باشد. ماه شعبان ماه رسول گرامی اسلام است، ماهی است که انسان با روزه ‌داری می تواند محبت رسول خدا را بسوی خود جلب کند، ماهی است که انسان می تواند مقرب درگاه الهی شود، ماهی است که بنا به فرموده رسول گرامی اسلام روزی ها و ارزاق مؤمنین در این ماه تقسیم می شود.
ماهی است که ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام، قمر بنی هاشم (ع)، امام سجاد علیه السلام، حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان ارواحنافداه در آن قرار دارد.
ماهی است که مقدمه است برای درک فیوضات ماه مبارک رمضان. پس بیاییم هر آنچه که از مستحبات این ماه را می‌توانیم انجام دهیم، باشد که انشاءالله هم ذخیره‌ای باشد برای آخرت خود و هم از شر بلای فعلی (این ویروس منحوس) نجات پیدا کنیم.
اعمال مستحب در این ماه
۱. روزه ‌داری
روزه داری باعث می شود بهشت بر انسان واجب شود.
۲. استغفار کردن
هر کس هفتاد مرتبه استغفار کند در روز برابر است با هفتاد هزار مرتبه استغفار در ماههای دیگر

۳. هزار مرتبه “لا اله ‌الا الله و لا نعبد الا ایاه مخلصین له الدین و لو کره المشرکون” بگوید که عبادت هزارساله برای او نوشته می شود.

۴. خواندن صلوات مخصوص این ماه که در مفاتیح وارد شده است و خواندن مناجات شعبانیه

۵. صدقه دادن
هرکه در ماه شعبان صدقه دهد حق تعالی آن را رشد و نمو دهد همانگونه که یکی از شما بچه شترش را رشد می دهد، تا آنکه در قیامت درحالیکه به اندازه کوه اُحد شده باشد به صاحبش بازگردد.
از تمامی مؤمنین و همشهری‌های عزیز التماس دعا دارم.
سید حسین محمود آبادی امام ‌جمعه