پیاده‌روی اربعین حسینی با عنوان «جاماندگان حرم» از مقابل بهداری خورزوق تا آستان مقدس امام زاده ابراهیم (ع) (نرمی) برگزار می‌شود. به گزارش  صدای برخوار از دستگرد: همزمان با اربعین حسینی گروهی از عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) که نتوانستند در پیاده‌روی نجف تا کربلا شرکت کنند،با حضور در روبه روی بهداری خورزوق جمعی با عنوان […]

پیاده‌روی اربعین حسینی با عنوان «جاماندگان حرم» از مقابل بهداری خورزوق تا آستان مقدس امام زاده ابراهیم (ع) (نرمی) برگزار می‌شود.

به گزارش  صدای برخوار از دستگرد: همزمان با اربعین حسینی گروهی از عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) که نتوانستند در پیاده‌روی نجف تا کربلا شرکت کنند،با حضور در روبه روی بهداری خورزوق جمعی با عنوان «جاماندگان حرم» را تشکیل می‌دهند.

این برنامه برای سومین سال در روز ۱۸ آبان ماه مصادف با اربعین حسینی در شهرستان برخوار شهر خورزوق بر اساس روایتی که مبنی بر آن ثواب زیارت آستان مقدس امام زاده ابراهیم (ع) (نرمی) با ثواب زیارت امام حسین (ع) برابر است، جاماندگان ساعت ۸ صبح از مقابل بهداری خورزوق به سمت آستان مقدس امام زاده ابراهیم (ع) (نرمی) حرکت می‌کنند و پس از طی کردن مسیر چند کیلومتری،حدود ساعت ۱۱ به مقصد می‌رسند.

شهروندان از ساعت ۸ صبح می‌توانند برای پیاده روی جاماندگان حرم مقابل بهداری خورزوق حاضر شوند.
/انتهای پیام/شهاب ملایی